2 Aralık 2011 Cuma

İşsizlik

Artık eski çalıştığım yer ile resmi olarak ilişiğim kesildi. Sadece halen alacaklarımı beklemeteyim. Bugün 9. günü dolduruyorum boş boş oturduğum ama içimde halen çalışma hevesi var. Bu kadar tatil bana bir hayli yetti.

Diğer taraftan şuan farkediyorum hayatım o kadar renklendi ki sanki koskocaman bir hayatı şu 9 gün içerisinde konsantre şekilde almış gibiyim. Adeta şansım döndü. Tam kulaklığım bozulmak üzereyken %30'a varan bir kampanya ile kulaklığımı tekrar alabilmem. Sanki artık her şeye biraz daha ılımlı bakıyorum. Belki de biraz daha cesaretlendim içimden birinin gittiğinde yenisinin gelebileceğine dair, olmaz denilenlerin olduğuna dair hisler doldurdu.

Ama şuan için herşey birer karmaşada olsa sonu nasıl biterse bitsin asla üzülmeyeceğim kararlar aldım. 80 yaşımızda dahi olsak halen nefes alıp veriyorsak hayat devam ediyor demektir ve onu bekletmek olmaz.

4 yorum:

  1. Sonu ne olursa olsun üzülme zaten. Hayat kısacık ve malesef feğmiyo yapsanda ölsende.. sen mutlu ol. san da gözlerine de yakışan sadece bu :) Bunu bilir bunu söylerim :D

    YanıtlaSil
  2. @FeRaŞe
    Bende aynı şeyleri söylüyorum =)

    YanıtlaSil
  3. tazminatı alalım artık, film çekelim :)

    YanıtlaSil