29 Aralık 2011 Perşembe

Herşey kısacık

Hayat herşeye rağmen son sürat devam ederken insanın aklına düşen bazı şeylerin sonlanması ya da daha doğrusu kesinleşmesi inanılmaz derecede rahat hareket edilmesine zemin hazırlıyor. Tabi o düşündüğünüz eski tarihler gözünüzün önüne geldiğinde anlıyorsunuz ki aradan çookça bir zaman gelmiş geçmiş ve yine artık ne kadar rahat hareket eder olduğunuzu farkediyorsunuz.

Çünkü artık hayat muhasebesi yapmıyorum bazı küçük şeyler dışında, belki de bir sonraki nefesi alıp verebileceğimizi bilmediğimdendir. Onca zaman ne kadar çabuk geçti ben herşeyi kafama takarken herşeyin ne kadar boş ve gereksiz aynı zamanda benim düşüncelerimle değişemeyeceğini anlayacak kadar adeta boyut değiştirmiştim.

Şimdi ise sanki önümde ki zamanlar su gibi akıp gidecekmiş ve ben başından beri hayal ettiğim o bütünlüğe doyamayacakmışım hissi beni ara sıra ürpertiyor ama mecburiyetten saatimin tiktaklarını dinliyorum. Hayatta herşeyin bir yoluna girdiği gibi bununda gireceğini düşünmekten başka şansım yok aksi taktirde görüp görmediğim bir çok şeyi baltalamaktan öteye gitmeyecektir bu amaçsız boşluk.

Kendimi yeniden tanıyorum, adeta yeniden doğmuş gibi bir his sarıyor bir çok zaman şu bulunduğumuz bir kaç küçük aylık dönemde. Hayatım öylesine değişti ki işime kadar herşeyimle farklı bir ben sanki. O yüzden ara ara bakıyorum kendime eskiden neler yapardım şimdi ne yapıyorum diye de bana hiç birşey değişmiyormuş gibi gelsede farkediyorum ki aslında çok şey değişmiş.

8 yorum:

  1. yeniden doğmana sebep herneyse eğer; iyiki tanımış seni, iyiki tanımış da iyiki bir şeyler değişmiş hayatında. İnsan bazen bulunduğu yaş içinde olmuyor, yaşı ne derse desin onun gözü hep sabit bir yaşa takılı kalıp duruyor. Bişeyleri güzel göstermek için asla değil hele hele ima hiç değil beni bilen çok iyi bilir; "şu kadar ömrümde küçücük kalbine bu kadar büyük cesaretler sığdıran tek adamsın sen".. vee arazindeki o küçücük yer için bu kadın; yani ben; yani 'Feraşe' teşekkürler eder :)

    YanıtlaSil
  2. Elimden gelen bunlar. Rica ederim =)

    YanıtlaSil
  3. Değişim hep var sanırım,bazen farkında olmadığımız zamanlar en çok da.
    Son zamanlar kendi hayatımda düşündüğüm şeyleri anımsattı yazdıkların,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. Umarım kısa zamanda sonuca ulaşırsın düşündüğün şeylerde =)

    YanıtlaSil
  5. olgunlaşıyoruz çünkü.hayata bakış açımızdan tut hoşlandığımız şeylere kadar hepsinde bunun farkına varabiliriz..seviyorum ben bunu.
    saçlarını ne zaman kestin!!!! Uzun daha iyiydi.

    YanıtlaSil
  6. 1 sene olacak neredeyse. Yazmıştım blogada öyle sıkılıp gidip kestirmiştim. =)

    YanıtlaSil
  7. ben çok geç farkettim :s
    tekrar uzatmayı düşünüyosundur heralde:)

    YanıtlaSil
  8. Bu rahatlıktan sonra pek düşünmüyorum açıkçası =)
    Etraftan gelen tepkilerde böyle çok daha iyi durduğu şekilde =)

    YanıtlaSil