31 Aralık 2011 Cumartesi

Büyücü

Nefes aldığını bildiğin halde hiç yoktan ulaşamamak o kadar zor ki, bazen nasıl sabretmem gerektiği konusunda ne mantığım kalıyor ne de hislerim. Küçük bir an içerisinde herşey paramparça oluyor. Sanki bir koku doluyor ciğerlerime o an, yanımda bir sıcaklık beliriyor biraz olsun rahatlıyorum. Sırtım herşeye rağmen sıcak kalacak bunu adım gibi biliyorum ve hissediyorum.

Öylece otururken sürekli birşeyleri kontrol etme iç güdüsü kazandığımı farkettim. Ne tarafa baksam artık hiç birşey bana eskisi gibi soğukluk ve boşluk hissini vermediğini aksine oralarda hep aynı adeta kusurusuz bir silüeti görüyordum. Çünkü dünya üzerinde böyle birisi olmadığına dair olan fikirlerim yerle bir olmuştu ve işin garibi benim fikirlerimi kimse yıkamazken ilk defa yıkıldığını görmek hemde böyle güzel bir şekilde meğer şans arada herkese gülermişte ben bunu bilmiyormuşum.

Ben o günden bu yana hiç inancımı kaybetmedim. Benim için hiç kötü birşey olmadı, hep daha iyi şeyler oldu. Bu denli pozitif düşünebileceğim bile bu zamana kadar aklımın ucundan geçmezdi. Ne de bazı çok basit gibi görünen şeyleri dile getirmek için buzların eriyeceğine. Oysa ki daha önce hiç eriyemeyen buzları nasıl eridiğini anlamazken sadece bakıyordum. Sadece baktım ve bazı şeylerin artık yetersiz kaldığını düşünürken yenilerini aradım. Nasıl bir heyecan sardıysa artık hiç o kadar ısınmamıştım.

Sanki bir büyücü gibi çok sayıda insanın yapamadığı sayılamayacak fazlalıkta şeyi nasıl yaptığını hayretler içerisinde izlerken farkettim ki hayatta herşey sırasıyla anlam kazanmaya başlamış. Hiç bilmezdim ben bu kadar güzel bir güne nasıl uyanılır ya da nasıl mışıl mışıl uyunurmuş. Avrupadan - Anadolu yakasına geçmek hiç bu kadar anlamlı olmamıştı ya da yürünen o yollar kısa süre önceye kadar sadece bitmek bilmeyen, asfalttan öteye geçmeyen şeylerdi. Yaşamak, nefes almak dahi hiç bu kadar anlam kazanmamıştı.

Mutluluklar kadar yanımda oldukça mutsuzluğa dahi var olabileceğim birini tanıyorum.

4 yorum:

  1. ne güzel ifadeler bunlar...

    YanıtlaSil
  2. içimden geçen, yazıya dökebildiğim küçük şeyler sadece =)

    YanıtlaSil
  3. O zaman, hep küçük şeyler bizim olsun =)

    YanıtlaSil