10 Kasım 2011 Perşembe

Sonunda fazlasıyla dinleceğim

Bugün öğlen benim için alınmış bir kararla aslında kötü gibi görünsede mutlu olduğumu söyleyebilirim. Bir kaç aydır iş arıyordum ve bana bugün iş'ten çıkartıldığımı söylediler.
Aslında bu onlarında bilgisi dahilinde gelişen bir karardı. Gidişatın benim için iyi olmadığını bazı çevrelerce zarar göreceğimi düşündüklerinden dolayı ve benimde zaten burada durmak gibi bir niyetim olmadığını göz önüne aldıkları için burada durmak yerine başka yerde daha mutlu olup kendimi geliştirebileceğimi, çalıştığım emek verdiğim sürenin karşılığını alabilmem açısından benim adıma en iyi kararı verdiler.

Yaklaşık önümüzdeki 2 hafta sonra güzel bir dinlenme moduna geçiyorum. Kendime bolca vakit ayırabileceğim galiba

2 yorum:

  1. geçmiş olsun dicem ama sevinmiş gibisin? herhalde sevindirici bir habere geçmiş olsun denmez, en iyisi hayırlı olsun diyim..

    YanıtlaSil
  2. Evet iş aradığım için sevindirici bir haber oldu.

    Herşeyin hayırlısı =)

    YanıtlaSil