3 Kasım 2011 Perşembe

Müzik dinlemek

Benim anlamadığım birşey var. 300 - 400 TL para verip ipod nano alıyorlar. Fakat kullandıkları kulaklık 10 TL
Bana kalırsa o insan sırf müziği zaman geçsin diye dinliyordur. Tabi o kulaklığıda alırken en önemli kriter paradan sonra son ses açtığında kulağının zarını patlatacak kadar yüksek ses çıkartabiliyor olması.

Gösteriş yapmayı sevmem ama senelerdir sennheiser kullanırım ve cx300 II sahibiyim. Bu kulaklıkla çok iyi ses donanımı olmayan yerlerde bile durumu kurtardığını tecrübe ettim. Zaten kulaklığı ilk taktığınız an müzik kulaklarınızda değil beyninizin için de çalıyor ve iyi bir dinleyiciyseniz bütün enstrümanları birer birer ayırt edebiliyorsunuz.

Bu yüzden kulaklıkta en az donanım kadar hatta yer yer donanımdan bile önemliyken insanlar genelde tersini yapmakta ve bu zihniyette devam etmekte kararlı.

Çünkü onlar çevre baskısından kurtulamamış "bir kulaklığa o kadar para verilir mi?" sorusuyla muhattap olmamak, soyutlanmamak için çevre ne yaparsa onu yapan insanlar. ~%90

5 yorum:

  1. Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizide saymanıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

    YanıtlaSil
  2. yerden goge kadar haklısın cx300umu kedi kenirdlkten sonra hd238 ile yola devam. Kulaklık ve dınlenılen parcanın bit degeri ve formatı çalan zımbırtıdan cık daha önemli ama bir de su acıdan bakmak lazım. Bunlar biraz da teknik bilgiler eger yol gosteren birileri yoksa etrafta popüler olan tercih ediliyor. Bir de marka fetişl eklendi mi artık elden birsey gelmiyor.

    YanıtlaSil
  3. hahaha o kadar doğru bir tespit ki ya ben ne gördüm biliyomusun? : metrobüste çocuk muzik dinliyo daha doğrusu çocuk deil metrobüs muzik dinliyo :D ve çocuğun muzkle alakası yok etrafına bakıno kimler bana ve muziğime bakıyo diye :d yarıldım resmen ya. inan ki bu gunah alma falan değil tespiti okadar kolay ki hemen belli ediyor kendini. dinlediği de yani aslında yazık ettiği demeliyim :) "Lethe" yani benim dönüm noktam :( boğmak istedim o veledi :D ipod nano'sunun 1o tl lik kulaklığıynan :D salak şey nolucak !

    YanıtlaSil
  4. @yaş tahta
    Şahsen bana kimse sennheiser'dan bahsetmedi. Yol göstermek değilde onun yerine biraz ilgi denilebilir.

    İlginin sonucuda araştırmak ve bulmak =)

    @FeRaŞe
    Hahahaha ben bu ayaklı radyoların Metro'ya Serdar Ortaç dinleten versiyonuyla karşılaştırm. Herkes adama tip tip bakıyordu =D

    Keşke takılsaydın çocuğun kulaklığa salak kabloyu kurtarıyım derken otobüsten düşerdi belki =D

    YanıtlaSil
  5. nerdeeeee :D böleleri yaşıyo işte anacım :D

    YanıtlaSil