17 Kasım 2011 Perşembe

Kendi elimizde

Hayat akışına devam ederken insanlar bu tempoya ayak uyduramayıp yorgun düşüyorlar. Kimileri söylenilenlerden bıkmış, kimileri görüp göreceğinden ama halen güzel şeyler olabilir. Tek gerekli olan belki de bazen aydınlığı gördüğün taktirde var gücünle o yöne doğru koşturmaktır.

Bu hayatta iyiler kötülerle karşılaşır yorulur her daim ama karşısına iyiler geldiğinde o hayat olmaktan çıkıp bir ömür cenneti yaşarsın. Yeter ki görmek istemediği davranışı karşındaki insana yapmama prensibini sürdür, yeter ki kalbinde kötülük olmasın. Varsın biraz uzun, sancılı olsun ama en güzeli olsun.

Oturursun düşünürsün ve kararını verirsin. Elinde olan zincirleri sen doğal gücünle kırabilirsin. İmkansız diye birşey yoktur o sadece sıradan insanlar için geçerlidir. Önce biraz eğriltirsin sonra inanırsın ve var gücünle yüklenirsin. Sonra mı? Sonrasını bende bilmiyorum ama bütün inancımla güç yükleniyorum, sadece inandığım şeyi yapıyorum.

7 yorum:

  1. haddim değil ama üzerime alınmak istiyorum bu yazıyı kendi çapımda :D çünkü okuduğumda gözümden yaş aktı :) t.ederim dicem o yuzden kimin içinse yada öylesineyse de umrumda deil :D ben bana yazıldı diyorum içimden. Devam kararı aldım evet dostluğun için t.ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim =)
    Yazımda kendini gördün sanırım gayet güzel

    ama yazı benim kendi hayatımla ilgili =)

    YanıtlaSil
  3. benim bazen irade gücüm gidiyor ya yapamıyorum böyle :(

    YanıtlaSil
  4. @Miyuki
    Kendinle antlaşma yapmayı dene.
    Etrafa post-it ler yapıştırabilirsin aldığın kararlara dahil ve her seferinde orada yazana uymaya odaklanırsan başarmak için iyi bir yöntem olabilir senin adına

    YanıtlaSil
  5. Bliyorum ama garip bi sekilde beni anlamani daa seviyorum :) t.ler

    YanıtlaSil
  6. @Feraşe
    Garip bir telapati gücüm var. Bir aralar parapsikoloji ile çokça vakit geçirmiştim.

    YanıtlaSil
  7. işe yaramış :) ama garip olan farklı şekilde benim düşündüğümü blogunda anlatmadan way be ne diyyim t.ler

    YanıtlaSil