9 Kasım 2011 Çarşamba

İki gıdım sohbet

Akşam otururken şöyle insan sesi duyasım geliyor. Şöyle güzel çok gaz olmayan müzikler muhabbetin en derinine inilmiş her kafadan bir örnekle desteklenmiş olaylar. Güzel radyo programı dinlemeyeli de epey oluyor. Radyoların benim hayatımda önemli yeri vardır. Hayatımın belli döneminde sürekli olarak bir kaç radyo programı takip etmişliğim vardır. Orada ki olayları kafada canlandırmak sohbet ediyormuşcasına dinlemek süperdir.

Hele şu bayram tatili dinlenme açısından iyi oldu ama bugün hava almaya çıkayım diye düşüyordum ama olmadı. Çünkü bana o şevki sağlayacak bir şey yoktu. Sadece İstiklalde bir kaç tur atıp eve dönecektim. Hayatın sıkıcı olmaması gereken zamanlarda şartlar dolayısıyla bu hale gelmesi insanı bir kat daha etkiliyor.

Çünkü zaman değerli, zaman gidiyor ve geri gelmeyecek.

2 yorum:

  1. Zaman gidiyor ve gelmeyecek bir daha geri. Giden gidiyor, yaşanmamış anlar dalga geçip gidiyor bizimle. Biz boş şeylerin peşinde koşarken kaçırıyoruz hayatı, yaşlanıp dönüp de bakınca ardımıza hiçbişeyin değişmediğini hayatın hep aynı koşturmada geçip gittiğini görücez ve sonra ölücez.

    YanıtlaSil
  2. Belki de bunların hiç birini görmeden ölücez.

    YanıtlaSil