23 Ekim 2011 Pazar

Niye buraların tadı kalmadı?

Yoksa bana mı öyle geliyor?

9 yorum:

  1. Nedenini bilemem ama, ben içinde aynı şey geçerli.
    Sana öyle gelmiyor yani

    YanıtlaSil
  2. İnsanlar sanırım daha ruhsuz yazıyor ya da herkes sadece kendi kendine yazıyor.

    YanıtlaSil
  3. bir kaç tane gayet şevkle yazanlar var gerçi. ama ikincisi daha doğru sanırım, artık çoğunluk kendi kendine yazıyor.

    YanıtlaSil
  4. Bazen yazmanın tadı kalmadı gibi geliyor.

    Ben blogger'a erişimin engellenmesinden sonra bi türlü eski şevkimi yakalayamadım. Yazacağım bi sürü şey var ama, biraz tembellik, biraz da o eski tadı alamamak yazmamın önüne geçiyor.

    YanıtlaSil
  5. @Lal
    Aynen öyle. O da bana saçma geliyor. Kendi kendime yazıcak olsam defter tutardım diye düşünüyorum. Ama kendi kendine yazıp bundan da aşırı derecede tatmin olan insanlar var. Hatta kimileri yoruma kapatıyor bloglarını aklım almıyor neden yaptıklarını.

    @İlnevya
    Birde bu sene senin artık okulu bitiricem muhabbetin var tabi =D

    YanıtlaSil
  6. Okul bitti, 4 ay oldu ama hala tık yok işte :D

    YanıtlaSil
  7. Artık hiçbir şeyin eski tadı yok sanki ha? yok canım... bu yaşta bunu söylüyorsak ölelim biz bence ve yine bence biz depresyona girmişiz. Sakin olalım ve geçmesini bekleyelim.

    YanıtlaSil
  8. @Larien
    Deprasyon denilen şey 1 hafta sürer =)

    Yaşlanmadık ama elimizde olan şeylerin değer kaybetmesi kötü bir duygu.

    YanıtlaSil