15 Ekim 2011 Cumartesi

İnsanlar farklı yaralanabilir

Bir insan ile konuşurken sık sık züürt tesellisi olarak sağlıktan bahsedilir. Hep bulunduğun yerden daha kötüler örnek verilir. Oysa ki karıştırılan çok basit birşey var. İnsan sadece fiziksel manada hastalanmaz. Ruhsal çöküntüler, deprasyonlar, duygu durum bozuklukları, beyinsel aktivitelerin farklılaşması, hormon salgılarının farklılaşması peki ya bunlar birer sağlık sorunu değilde nedir?

Bazen ruhsal ve beyinsel çöküntü fizikselden daha kötüdür. Seni içeriden yer bitirir.

Hayatımda ki boşluklarımı tek doldurma mı sağlayan şeyin müzik olduğunu bir akşam daha yine anladım. Kim ondan daha sadık olabilir ki? Olabilirler ama benim yanımda sadece müzik var ötesi yok, hayatım da karşılaştıklarımın daha ötesi yok, yok işte, yok.

7 yorum:

  1. Senin canın daha da sağlam sıkılmış be Stumm'ım. Ne denir ki, kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş. Bu da gelir bu da geçer, bazıları çok boktandır içine eder gider, ama gider.

    YanıtlaSil
  2. Gideceğini bilsem bir umut uğruna koşardım. Bazen olmayınca olmuyor ama alışamıyorsun boşluğa, ruhunu asla tamamen öldüremiyorsun bir kaç ay sonra gördüğün yeni birşey ile elbet hortluyor.

    YanıtlaSil
  3. Sadece müzik mi? Onun yanında kitap okumak,resim yapmak,yazmak,diğer el faaliyetleri,spor yapmak hepsi insanı rahatlatan şeyler..Ama tümünü özümseyerek,duyumsayarak yapmak huzur verir..SAHİ! nefes egzersizleride müzik eşliğinde çok iyi oluyor..:))

    Özetle sanat(özellikle müzik) insanın iç huzuru için di mi?

    YanıtlaSil
  4. Evet ama o iç huzuru her zaman durduramıyor bazen müzik sana tahmin ettiğinden fazla iç huzursuzluğu katar.

    YanıtlaSil
  5. Dertlerin kalkınca şaha bir şarkı götür kulaına :) diyo istiridye . bence haklı huh

    YanıtlaSil
  6. Ama ben bazen direk sinirimden gaz şeyler açarım o bağırdıkça ben bağırıyormuşum gibi olurum.

    YanıtlaSil
  7. haklısın kesinlikle :) ama iyi oluyo cidden bağırıyorum sanki

    YanıtlaSil