7 Eylül 2011 Çarşamba

Sonra biraz daha sıkıldım

Yine geçtiğimiz haftalar gibi berbat günler furyasına devam. Farklı müzikler, farklı şarkıları gitara dökme çabaları. Olmadı biraz müzik açıp kafa sallamaca ama kesmiyor. Biraz ağırlık çalışayım vakit geçer diyorsun, geçmiyor.
Bari bir şeyler atıştırayım diyorsun, hep aynı şeyler. Bilgisayar başında boş boş ekrana bakıyorsun yenilenmeye o sayfalara arada bir iki üç yere tıklıyor tekrar bakmaya devam ediyorsun.

Ne bok yediğimin farkında bile değilim. Hafta sonuda 6 ay daha sürecek yeni bir kurs programım daha başlıyor. Bu demek oluyorki önümüzde ki 6 ay daha az dinlenip bütün günlerimin katili olacağım.

Hiç bir şey yapmakta istemiyorum bir o kadar. Tek isteğim oturup iki çift laf etmek.




16 yorum:

  1. Benim sıkılıyorum yazımdaki ruh halim gibi olmuş. İçine öküzler de oturmuş gibi hissediyorsundur eminim. Umarım geçer! :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyleydim ta ki go kart'a binene kadar. Acayip stres attırıyormuş o denli hız yapmak =D

    YanıtlaSil
  3. Oo iyi bari. Ben go kart'a gittiğimde, lastiklere girmiştim. Geri vites de yok görevli gelip geri itti falan. Ay rezillik. Bi de duramadim park ederken, öndeki araca çarpip duruyorum park halindeki. Ahaha işte bu yüzden ben araba sürmek istemiyorum hayatim boyunca. Ben de şehir değiştirdim 5 günlüğüne. Bakalim stres atabilecek miyim?vites de yok görevli gelip geri itti falan. Ay rezillik. Bi de duramadim park ederken, öndeki araca çarpip duruyorum park halindeki. Ahaha işte bu yüzden ben araba sürmek istemiyorum hayatim boyunca. Ben de şehir değiştirdim 5 günlüğüne. Bakalim stres atabilecek miyim? 75 kere yaziyor telefon, allah belasini versin

    YanıtlaSil
  4. Ahahahaha farkettim. Hangi telefonmuş o?

    Ben dün 20. turdan sonra 1 kere sürttüm. 1 kerede hafif çarptım. Ama mekandaki ışıklandırma çok iyi değildi haliyle konsantrasyonda belli bir zaman sonra göçüyor =D

    Kadınlar biraz daha kontrole bağımlı varlıklar olduğu için daha panik ve kararsızlık haliyle hareket edebiliyorsunuz. Biraz daha gözü kara davranmak lazım. =)

    Ne tarafa gidiyorsun?

    YanıtlaSil
  5. Telefon Nokia E63 :D

    Havasına bak yalnız 20 kerede bir kere sürttüm falan. Nolmuş ben iki kere sorun çıkardıysam? Hem erkek olan ve gerçekte iyi araba sürebilen kuzenimle yarışmaya çalışmıştım anla beni!!

    Gözü kara davrandığım an lastiklere girdim ayrıca :D

    Eskişehir'den İstanbul'a geldim. Çarşamba geri Eskişehir'e döniciim :( Böyle iyiydi be!

    YanıtlaSil
  6. Eski emektarım. Onunla mesaj yollayabilmen büyük bir azim ve başarının ürünü =D


    Vaktim olsaydı gezdirirdim =(

    YanıtlaSil
  7. Aa niye iyidir telefonum :D gerçi benimki de emektar. Ben yeni aldım da eski hattım E63'te. Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro aldım. İspanyol futbolcu gibi adı var.

    Benim de hiç vaktim yok! :( Düşün Mia'mla bile sadece buluşabilicem, kalamıycam moralimiz bozulduu! Bir de 22 yıllık İstanbul'luyum ayol yanlış olmasın. :)

    YanıtlaSil
  8. X10 Pro desende yeter =D
    Tam kadın telefonu zaten ufacık filan =)

    Hahaha ben seni cebimden çıkartırım gibi birşey oldu.
    Saygılar... =D

    YanıtlaSil
  9. Ay erkek de kullanir ne var? 2 kere kadin dedin bana, niyeyse pis bi hissi varmiş:D

    Ayrica estapitipiti o ne demek öyle cepten falan çıkarmam :O

    YanıtlaSil
  10. Zaten hali hazırda telefonların üzerinde Male-Female-Unisex diye bir ibare yok. Tamamen yakıştırma meselesi. Fiziksel özelliklerden dolayı =)


    Size nasıl hitap etmemi isterdiniz hanımefendi? =D

    YanıtlaSil
  11. Valla "hanımefendi" "kadın"dan iyiymiş :D

    tamam kabul kız telefonu gibi duruyor. Erkekte görsem bi kıllanabilirdim :Diymiş :D

    tamam kabul kız telefonu gibi duruyor. Erkekte görsem bi kıllanabilirdim :D

    YanıtlaSil
  12. Bu kız'ın altında duran sübliminal mesajı almadım değil. Ben gencim, ben gencim, BEN GENCİM =P

    YanıtlaSil
  13. Gencim tabi, çiçeği burnunda bir üniversiteli gencim hem dee :P

    YanıtlaSil
  14. Okumak için İstanbul'dan ayrılıp Eskişehire gitmiş bir adet öğrencisin yani =)

    Çalışınca insan kendini moruk gibi zannediyor ama bende 3. sınıftan aöf'e giricem ben de öğrenciyim =P

    YanıtlaSil
  15. Eveet. Eskişehir çok eğlenceli bekleriz :)

    Bir de aöfte 3.sinifa geçmek çok büyük bi olay. ben 1de takılmıştım. tebrik ederim :D

    YanıtlaSil
  16. Hmmm bilmem ki gezdireceksen geleyim =P

    Bu arada aöf 3. sınıf dediğim 2 senelik Gazi Üniversitesinin devamı olarak okuyacağım =)

    YanıtlaSil