19 Eylül 2011 Pazartesi

Seriyi üçledik

6 yorum:

  1. Ondan önce de "mirc" vardı.. kanal modaratörlerinden ( + ) işareti almak için neler yapmazdık ki :)

    Bu aralar geçmiş bayağı popüler oldu ; iyice eskimişiz...

    YanıtlaSil
  2. internet cafelerde yan masadakinin kanalına girip az işletmiyorduk milleti =D

    YanıtlaSil
  3. şaka gibi ...

    yılları korkulu gözlerle bir bir izliyoruz..:)

    1995, 1996, 1997 +...........+ 2010, 2011 ! = ?

    al sana faktöriyel sorusu .:)

    YanıtlaSil
  4. O yüzden acilen bir zaman makinesi lazım. Ben 40-50'li senelerde İtalya'da yaşıyor olmak istiyorum =D

    YanıtlaSil
  5. Ben'de 50^li 60'lı yıllarda ,james dean'li ,jacques brel'li yahut ; bob dylan , johny cash'li yıllarda yaşamak istiyorum :)

    bazen 80'li 90'lı yılların kült filmlerine bakıyorum da , geçmişi özlüyorum :(

    benim tercihim yunanistan, balkan devletleri yahut ispanya :)

    YanıtlaSil
  6. Valla öyle mafia - mafia2 oynadıkça o arabaları gördükçe o senelerde yaşamak istiyorum =(

    YanıtlaSil