2 Eylül 2011 Cuma

Nasıl yazı yazılamaz

Bugün biraz bunun üzerine yazıp kendimle çelişkiye düşmek istedim. Aslına bakarsanız tam manasıyla çelişkide sayılmaz, çünkü bir insan yazamadığında konu bulamıyor, konsanstre olamıyor vb. sebepleri vardır. Buna göre benim aslında birazda konusuz kaldığım rahatça şekilde anlaşılıyor. Fazla monoton bir hayattan daha fazlası beklenemez. Kendimi oyalamayı biliyorum ama sadece yalıtıyorum, elimdekilere veriyorum kendimi hayallerim bile suya gömülünce.

Sahi hayallerde bile kaybetmek ve vücudun da ki morfine bir gram daha ekleyip daha duyarsız kılar. Her gün olan biteni biraz daha kabullenip uzaklaşsanda aynı orada küfür edebilecek kadar da yakında görürsün. Yakındur, çünkü hayatın ta kendisinde sokağa adımınızı attığıktan bir kaç dakika içerisinde beyninizin algıladığı mesajlar ister istemez nüfuz eder. Sonuçta en sarhoş adam bile ne yaptığını bilir ama yaptıklarını kabullenmek işine gelmez. Biraz da bu misal.

Hem dışarı çıkıp yapıcak birşey bulamıyorsa insan oturur bilgisayar başına, en azından benim adıma işler bu şekilde yürüyor. Biraz oyun, biraz müzik ve kendine uğraş bulma telaşı içerisinde gün sonlanır. Çünkü bazen dışarı çıkmak için cesaret gerekir. Bunun yerine insan kendini birşeye kaptırmayı daha çok kabul eder. Akıl sağlığı yerinde hiç bir kimse canının yanmasını istemez.

Gülüp geçiyorsun bazen ben diyorsun, hehe ben, birşeyler bağdaştırıyorsun olucak he? olucak... hadi oradan!
İşte tam olarak bunları her seferinde yazmak istiyorsun, daha fazlasını, daha da fazlasını, herşeyi. Bu gözler yerine beyinden dökülen yaşlar. Tek çare biraz daha uyutmak, belki de sonsuzluğa.

4 yorum:

  1. ben gittim geldim sen hala aynı kafadasın. bir şeyler yapmam lazım kafasında yazılar yapmak yerine bir şeyler yapsan artık ?

    YanıtlaSil
  2. @etjsrr
    deneyip olmadığını nereden biliyorsun? =)
    Evet yine bir çok şey denedim ve olmadı.

    YanıtlaSil
  3. tekrar dene ? denemek bile bi şey yapmak değil mi ? gençsin güzelsin bizi üzersin çık bu mutsuz/umutuz kafalardan.

    YanıtlaSil
  4. Sadece genç ve zekiyim. Fazlası yok sanırım.

    YanıtlaSil