11 Eylül 2011 Pazar

Kemiklerin titresin Murphy

Şimdi her akıllı insanın yapacağı bir şeyi yaptım. Tabi bunların tümünü yaparken aklımdan Murphy geçmedi değil. Hayatımın her yerinde karşıma çıkıp hep hayatı bana kabusa çevirdiğinden alıştım.

Taksimden beşiktaşa yolculuk etmek üzere otobüse bindim. Girişte karşınızda sağ tarafta kalan koltuklara güneş vuruyor o yüzden bende haliyle hemen sol taraftan bir tanesine geçtim. İnönü stadının orada bir trafik başlar ve benim bulunduğum yere güneşin en yakıcı ışınları vurur.

Şimdi bende çakalım ya hesapta dün öyle olunca bugün yine girişte karşımızda bulunan sağ tarafta güneş vuruyor. Dedim buraya oturucam inönü'nün orada yine trafik olur pişerim. Otobüste birazdan kalkar. Neredeeee otobüs 15dk sonra kalktı. Ama yinede içimden pis pis sırıtıyorum inönüde görüşücez şeklinde diğer tarafta oturanlara ama o da ne?!. İnönü stadının orada hiç ama hiç trafik yok. Yani ben boşu boşuna yine yandım.

Hayatımın bir bölümünde dahi kendini göstermese çok alınırdım zaten Murphy'ye.

3 yorum:

  1. ahahah yarıldım bana da hep öyle olur :)

    YanıtlaSil
  2. Argo tabirle bildiğin cenabet şansı var.

    YanıtlaSil
  3. Hayat,bu kanunlara kendini uydurmakla geçiyor.
    İlgilenmeyince,gidiyor ama,tıpkı bir çocuk gibi :P

    YanıtlaSil