19 Eylül 2011 Pazartesi

Eskiden msn diye bir şey vardı

Benim halen severek kullandığım programımdır. Açık açık da söylüyorum. Hiç bir zaman da aman bana kimse yazmasın ç.dışı takılayım da istediğime yazarım triplerinde de gezmezdim.

Millet nicklerine abuk sabuk şeyler doldurup önüne geleni eklerdi. Arada bir kimin açtığı belli olmayan toplu konuşmalara dahil edilirdin. Çok güzeldi be!

Şimdi özlüyorum msn'de ki o eski topluluğu. Artık varsa yoksa twitter-ff-facebook üzerinde gün içerisinde 10-15 cümle paylaşıp popüler olmaya çalışan egoistlerle doludu ortalık iyiden iyiye.

Tekrardan iç çekerek ahh ahh nerede o eski msn sohbetleri diyor ve gidiyorum.

6 yorum:

  1. aynen öyle oldu.. hele ki bi de face de de chat imkanı olunca msn e ihtiyaç duymuyo insanlar:)

    YanıtlaSil
  2. lisede, okuldayken suratına bile bakmadığım insanlarla msnde sohbet edrdik mesela..
    hala kullanıyorum.. ama pek konusanım yok..
    Hey gidi günler.. Baskalarıyla olan msn konusmalarını kontrol eden sevgililer falan.. :D

    YanıtlaSil
  3. Ama ben ve çoğu kişi orayı hiç kullanmıyor. Genelde büyük kısımı ç.dışı zaten.

    MSN'de de bu uygulamayı yaptılar içine ettiler. Aman bana kimse yazmasın ben istediğime yazayım tripleri. Sanki Obama ile konuşucam arkdaş.

    YanıtlaSil
  4. en güzeli blog :)
    bunu bilir,bunu söylerim :)

    YanıtlaSil
  5. @Nil
    İkisinin yeri ayrı. Biri hiç bir etki altında kalmadan tek başına çıkan şeyler.

    Biri bir insana hitap.

    İkisininde kendine göre güzel yönleri var.

    YanıtlaSil
  6. Her şey bir yana tespit çok yerinde: "...Artık varsa yoksa twitter-ff-facebook üzerinde gün içerisinde 10-15 cümle paylaşıp popüler olmaya çalışan egoistler..."

    YanıtlaSil