17 Eylül 2011 Cumartesi

Adamı hasta ediyorlar

Bugün taksimde ki gazate bayide duran adamı akşam akşam dövüyordum. Sabah oradan alışveriş yaptım paramı bozdu. Akşam takside problem çıkmasın diye (yakın mesafe gidiyorum) paramı bozduracak en uygun yer orayı gördüm. Şöyle bir düşünürseniz bütün gün 1tl, 50 kuruş, 5tl gibi bilimum bozuk paraların dolaştığı bir müessesede bozuk para bulunmaması ancak gülerek karşılanırdı. Benimde kafa zaten yazdıklarım gibi son bir haftadır iyice sıkıntıya girmişti.

Gittim bozup bozamayacağını sordum. Adam hiç paralara bile bakmadan üç saniye gözünü televizyondan ayırıp bana baktı ve yok dedi. Dönüp ben parayı cüzdanıma "ben senin a..." şeklinde koyunca kavganın fitili ateşlendi. Adamın orada suratını dümdüz edicektimde etraftakiler gerginliği önledi. Sonra yolda giderken ışıklarda başka taksiciye sorup bozdum parayıda bir de takside sıkıntı çıkmadı.

Zaten son bir haftadır patlayacak yer arıyordum. Herşey üstüme üstüme geliyordu bu olayda tuzu biberi oldu.

5 yorum:

  1. @Aysun
    Vallaha artık insanların suratına baka baka adam kandırması insanı çileden çıkartıyor.

    Hele birde böyle insan gibi rica edince hiç anlamıyorlar ya orada kayış kopuyor bazen.

    YanıtlaSil
  2. Rahatlamışsındır o zaman =)

    YanıtlaSil
  3. Haklısın,hemde çok haklısın ama malesef değiştiremiyoruz bunu :)
    O yüzden sinirlenip sadece kendimize zarar vermekten bir yerde vazgeçmek lazım..

    YanıtlaSil
  4. @Missbone
    Kısmen

    @Aysun
    Öyle ama bazen sinirler birden fazla şeye bozulunca iş değişiyor.

    YanıtlaSil