1 Ağustos 2011 Pazartesi

Veee bitti

Sonunda arkadaş ya, sonunda 3 senelik iş hayatımı taçlandırmak için adım adım ilerlediğim güne biraz zor olsa da ulaştım. Bugün mezuniyet işlemleri halletmek üzere Ankara'daydım. Bütün kağıdı bina bina dolaşıp imzalattım ve öğrenci kimliğimle teslim ettim. Kadının bana 3 hafta sonra gelin demesiyle birlikte bitti dedim, sonunda bitti. Çünkü okula ilk girdiğim sene hiç umudum yoktu bitirebileceğime ama oluyormuş. Şimdi sırada ikinci üniversite var =)

Yalnız hiç bir işi kaktırmadan, biraz da çakallık yapmadan gitmiyor. Tek tek o kağıdı imzalatmaya götür. Bankaya para yatırmak için gidip kuyruğa girmeden 13:30 da kapı açılınca yandan kaynak yapıp 4. kişi olarak numara al. Eve iki koca haftadır ulaşmayan kargo için kargo firmasına telefon aç fırça kay sonrasında 2 gün sonra gelicek şekilde yönlendirilsin falan filan.

İlla biraz ittireceksin bazı şeyleri. Hayır çağrı merkezindeki insanlara da bağırmak istemiyorum. Bankaların anlaştığı şirketin dandik olması bankanın ve dandik kargo firmasının problemi ama yıllarca böyle işliyor. Etrafta bu kadar şikayet varken adamlar kulaklarını tıkayıp bildiklerini yapmaya devam ediyorsa elden pekte birşey gelmez. Kaktırmaya, ittirmeye devam.

Şu aralar iş dünyasıyla ilgili bir takım sıkıntılar patlak verdi. Umarım diplomamla da kendime bilişim dünyasında daha güzel bir yer edinebilirim.

He bir de duygu durumları karışık, herhangi bir beklentim kalmadı artık yalnızlığı olabildiğine değerli kılmaya çalışıyorum son zamanlarda. Ne kadar yalnızlık zor şey desem de diğer şeyler için inancımı toparlayabilmem gerek.

2 yorum:

  1. Çok sevindim senin adına, ve evet ittirip kaktırmadan türümüyor işler...Maalesef...

    YanıtlaSil