15 Ağustos 2011 Pazartesi

Rüyalarda kalsam

Bu sabaha karşı yaşadığım gibi hiç dönmesem ne varsa orada yaşasam. Herşeyi hatırlıyorum, biliyorum. Çünkü bunu ben istedim ama karşıma kimi çıkacağını ben belirlemiyorum. Buna rağmen sanırım hayatım boyunca yaşamadığım ve yaşama ihtimalimin düşük olduğu süper bir yaşamdı. Tek istediğimdi birine saatlerce bakıp onda kaybolmak.

Ne vardı yani uyanmasam. Sabah o moda takıntılı herifin takım üzerine taktığı gözlüğü götüne sokmak isteme hissi uyanmazdı ya da kendilerini dünyanın merkezi zanneden kadınlara herkesin yol vericeğini ve ben bunlarla biraz daha duruma sinirlenip. Biraz daha electric wizard dinlemek zorunda kalmazdım.

Durum böyle olunca insan uzun bir süre uyumak istiyor. Bilincini yarı açık halde bırakıp yaşam içerisindeki yaşayamadıklarını, yaşamak istiyor. Sen ne kadar da duruma dirensen, hayat olması gereken olmayınca mutlu olamayacağını rüyalar aleminde bile gösteriyor.

Aslında insan sadece yanına birini istiyor.

11 yorum:

  1. sen bu aralar çok yalnız kalmışsın Stumm'ım :) seni bi başgöz etsek? :P

    YanıtlaSil
  2. larien uzunca bır zamandır bızde calısıyoruz stumm ıcın :)

    YanıtlaSil
  3. Zor değil belki de doğru zaman gerekiyordur. Hoş o zaman ne zamandır bilemiyoruz. Yapacak birşey yok bu konuda. Bence de fazla yalnız kalmışsın. :)

    YanıtlaSil
  4. @Azura
    Doğru yer ve zamanın neresi olduğunu hiç bir zaman bilemeyiz. Herkes doğru yer ve zaman ile karşılaşıcak diye bir şeyde yok.

    Hayat adil değil. Herkese karşısına en az bir kişi çıkarıcağı konusunda garanti vermiyor.

    Çoğu insanın olmadığı kadar yalnızdım, yalnızım.

    YanıtlaSil
  5. Can bence biraz daha çalışmalıyız, baksana bizimki hala aynı modda :))

    Söylemeden de geçemiyciğim, kelin ilacı olsa önce kendi başına sürermiş. Hepimiz aynıyız, dert etme sen =)

    YanıtlaSil
  6. @Larien
    Züürt tesellisi içinde gördüm seni =)

    Genellemende cuvalladı zaten. Misal Can'ın kafası rahat =)

    YanıtlaSil
  7. tamam bişey demiyorum ben daha be :D

    YanıtlaSil
  8. ne desem yaranamadım napiim :D

    YanıtlaSil