14 Temmuz 2011 Perşembe

Her şey gittikçe garipleşiyor

Sanki bir dizi setinde yaşamını sürdürüyormuşçasına. İnsanlar genel de hep bahseder ya çalışmak iyidir, hoştur gibi cümleler kurarak. Hatta yine bu insanlar çalışmadıkları günler sıkıldıklarını söyler.

Geçen tatiller için ben de bazı günlerde sıkıldığımı söyleyebilirim ama bu tatil öyle bir tatil değil. Hakikaten halen ayaklarım geri geri gidiyor ve tatil günlerimde ahım şahım bir şeyler yapmama rağmen gram sıkılmadım. İnsanlar ve insanların kimyası zaman zaman değişiklik gösterebiliyor demek ki.

Zaten herkes gibi o kadar fazla sıkıntım var ki hani insanlar seni ne kadar artık elin iş'te tutuyor. Para da kazanıyorsun hayatını bir şekilde yoluna koyarsın dese de, işler o şekilde gözüksede, hiç bir şey gözüktüğü gibi olmuyor.

Nasıl belli bir süre çalıştıktan sonra emeklilik gelip çatıyor. Bu işinde bir emeklilik zamanı olduğunu düşünüyorum. O durgunluk zamanı gelicektir bir şekilde ya sen her şeye resti çekip erken emekli olacaksın ya da herşeyle mücadele edip emekli olacaksın.

Aslında çok bir şey kaybetmiş sayılmam ama çok fazla şey gördüğümden çok fazla sıkıldım. İşin en boktan tarafıda nedir biliyor musunuz? Bütün bu boktanlıkların içerisinde bunları bir tek oturup kendi kendine konuşabilmen. Bir insan kendi kendine ne kadar destek çıkabilir ki?

1 yorum:

  1. bi insan ne kadar uğraşsa da kendi kendine yeterince destek çıkamaz aslında.

    bi de istersen bir yıl izin yap, o ayaklar yine geri geri gider =)

    YanıtlaSil