22 Mayıs 2011 Pazar

Saygı duyuyorum(!)

En büyük yalanlardan biri nedir derseniz, saygı duymak kelimesidir derim. Basit bir tartışma yatıştırma cümlesidir. Savunduğunun aksi birşey geldiğinde ben ona saygı duyuyorum dersin ortamdaki gerginlik bulutu el ile yelpazelemek sonucu dağalmıştır.

İnsanlar saygı duyduklarını söylediklerinde ortamı hazırlamışlardır. Bundan sonrası alttan alttan kendi düşüncülerini ufaktan vererek onu karşı tarafa yine yedirme çabasındadır. Herkes kendi düşüncesi üzerinde durmaya devam eder ve matematik olarak halen o düşünce saygı duyduğunun zıt düşüncesidir. Saygı duyduğuna gerçekten emin misin?

Aslında kimse kimseye saygı duyduğu filan yok. Sadece aşikar değilde içinden sövüyor.

8 yorum:

  1. herkesin kendini düşündüğü bir çağda saygı beklemek ! tabiki imkansız

    YanıtlaSil
  2. en çok kullandığım cümle arasında yer alır ''saydı duyuyorum'' cümlesi.İnsanlarla anlaşmak zor.Zaten iyi yalan söylediğimi de biliyordum hani.Doğru bi tespit olmuş.

    YanıtlaSil
  3. @ponçerto
    ama önemli olan doğruyu söylemek. Sonuna kadar fikrimin temelleri varsa savunurum. Onu yıkabiliyorsan haklısındır.

    YanıtlaSil
  4. Elbette öyle ama ben tartışmaktan ziyade işi büyütmemekten yanayım.Senin fikrin sana benim fikrim banadır olayı.

    YanıtlaSil
  5. önemli bir ayrıntı işi büyütmemek. katılıyorum.

    YanıtlaSil