7 Mayıs 2011 Cumartesi

Kendime şaşıyorum

Ben bile bazen kendime şaşıyorum. Normal şartlar altında bir insanın morali bozulması gereken bir konuda he öyle mi? Tamam. Şeklinde bir tepki ile hayatıma devam edebiliyorum. Ama kendimi daha fazla kendime veriyorum her geçen gün. Bu yüzden pazartesi gibi bass gitarım elime geçmiş olucak sanırım. Yarında yaz için hep geçen seneden beri uzun uza bir çok kere bahsettiğim bisiklet işine bakmaya çıkacağım. İnsan tek başına ne yapıcağını şaşırıyor galiba.

4 yorum:

  1. evet yalnızken,
    belki ne yapacağını şaşırıyor ama bi yandanda ertelediği şeylere yönelmeye başlıyor gibi gibi..

    YanıtlaSil
  2. Keske erteledigim birseyler olsaydi o zaman deydigini dusunebilirdim bende

    YanıtlaSil
  3. bisiklet işini sevdim. benimde hayalimdir.

    YanıtlaSil
  4. Özellikle bir yazılımcı için şart gibi gözüküyor =D

    YanıtlaSil