8 Mayıs 2011 Pazar

Film!

İnsanlar bir sürü abuk sabuk film izliyorlar son zamanlarda, öylesine bir tüketim çılgınlığı almış başını gidiyor ki, insanlar ne izlediklerini bile bilmiyorlar. Film konusunda aslında biraz seçiciyim denilebilir ve bir o kadarda insanı hapsettiğine inanırım. Beyin kendinden geçer aptal aptal bakarsın. O an sadece sana verileni almaya başlarsın denetim elinden olabildiğince gitmiştir.

Film dediğin hayatına yenilikler getirebilmeli, hayat üzerinde farklı şeyler düşünmeni sağlayabilmeli bana kalırsa. Biliyorum bu şekilde bulunabilecek filmler oldukça az ama öyle bir şeyki insanın tek bir izleyişte bile beynine kazınabiliyor. Boş boş ekrana bakma eyleminden çok bir şeyler kazanabildiği sevincini yaşatıyor insana.

Bana kalırsa insanın yaptığı şeylerin ona küçükte olsa bir getirisi olmalı her zaman ben hep böyle düşündüm. Böyle düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder