15 Mayıs 2011 Pazar

3.gün

Öğlen 1'e kadar yatağın içerisinde debelenip durdum. Artık fazlasıyla sıcaktan bunalmıştım mecbur kalktım. Direk öğle yemeği muhabbeti oldu. Biraz oturdum eski telefonum için ilan açtım sonra oturmaktan sıkıldım banyo yaptım. Atladım otobüse doğru taksime tabi giderken yolda insanların siyasi görüşler yüzünden nasıl yumruk yumruğa kavga ettiğine şahit oldum. Şampiyon kokoreç'e girdim bir porsiyon midye dolma yedim. Kalktım biraz bir yerlerde oturduktan sonra akşam yemeğine eve döndüm. Yemeği yedim biraz gitarla ritim çalıştım ve ön arka kol çalışmak için dambılımla çalışıyorum. Birazdanda uykum gelince yatarım herhalde. Hepsi bu.

4 yorum:

  1. Şamppiyon Kokoreçe girip, " Sakin ol şampiyon " diyip, kaçsaydın :D

    Ayrıca nolmuş buralara, eskiden burası bugün şunu yaptım blogu diildi

    YanıtlaSil
  2. Olmaz o sürekli gidiyorum :D
    Ama burger kinge girip döner ekmek oley!!! diye bağırmışlığım vardır :D

    Öylesine bir seri yapasım geldi.

    YanıtlaSil
  3. yukarıdaki öneriyi destekliyorum.

    sıkıcı bi gün gibi görünüo ama en azından güzel bişey yemişsin.

    ama midyeyi yiyince kokoreç şampiyon olamamış : ( : )

    YanıtlaSil
  4. Zaten benim içinde rutine bağlamak fazlasıyla zor olduğunu farkettim yeter şimdilik bu kadar =)

    YanıtlaSil