14 Mayıs 2011 Cumartesi

2.gün

Ertesi akşam eve geç geldiğim için ve yapmak istediğim eylemlerin fazlalığından dolayı yine geç bir saate kadar uykusuz kalmıştım. Uykusuz kalsamda yapmak istediğim şeylerden taviz vermekten çok hoşlanmayacağımı söyleyebilirim. Ertesi gün duş aldığım için temiz sayılırdım sigara böreği tarzındaki üçgen sarılmış küçük böreklerle başladım sabaha biraz fazla yavaş yemiş olmamdan kaynaklı biraz geç hazırlanabildim.

Yine dün dinlediğim Trivium - The Calamity şarkısıyla ofise doğru yolu koyuldum. İşlerimi olabildiğince hafifletmiştim. Kargoya vermem gereken bir evrak vardı. Onu bulunduğum binanın arkasında kalan kargoya götürdüm. Adresi telefonuma kaydettim tabi ama telefon numarasını unutmuştum ve aceleyle kargo poşetinin üzerine doldurmadan içine atınca yazması baya bir zorlaşmıştı. Telefonumdan internete bağlandım ama gerekli numarayı bulamadım. Yeni bir poşet alarak ofise geçtim. Rahat rahat doldurup tekrar kargoya teslim ettim. 7.20TL aldılar.

İşler pek yoğun olmadığından bir türlü geçmek bilmedi zaman ama oldu sonunda 6 oldu ve evime attım kendimi fakat hiç bir şey yapamayacak kadar yorgundum. Biraz bilgiyasar başında bir şeylere baktıntan sonra yattım.

5 yorum: