11 Mayıs 2011 Çarşamba

1.gün

Dün akşam kafamda bir sürü şey dolandığı için uyuyamadım. Epey süre geçtikten sonra uyumam gerektiğini niye kafa patlattığımı düşündüm. Kafamı yavaş yavaş rahatlatarak yatıştırdım. Baya geç bir saatte yatmış olacağım ki sabah kaltığımda sağa sola yalpalar haldeydim. Yavaş yavaş duşun altına girdim yıkanmaya başladım. Bir taraftan halen hayat muhasebesini sürdürüyordum. Fazla uzatmadım çıktım ve çabucak kurulanıp kıyafetlerimi giyindim ve yatağa geri yattım. Halen çok sersemdim ve kafamı toparlamam gerekirdi. Sabah ev'de bir poğaça atıp ağzıma, taktım kulağıma kulaklıkları sadece Trivium - The Calamity dinleyerek ofise geldim.

Ofiste işler yolunda sayılırdı. 5 saat tek bir iş ile uğraştım ondan sonra ufak tefek diğer bir kaç şeye baktım. İş çıkışında pes 2011 ligimize devam ettik. 2 malubiyet ve 1 galibiyetle akşamı kapattım ama tek kale oynadığım maçlardan böyle berbat sonuçlar çıkartmak gerçekten berbattı sonra atladım taksiye eve geldim.

Biraz gitar çalıyorum, biraz sonra da bitki çaylarımdan birini içtenten sonra dambıl çalışıp zıbarıcam.

2 yorum: