17 Mart 2011 Perşembe

Apple kazıklamaca

Facebook üzerinde yazdım. Burada da yazmak istedim.

Türkiye'de Apple ürünlerinin bu kadar boku çıkartılır. Bu kadar karaborsası yaratılır. Ama halkımızda bilinçli değil ki. Normalinden 2.5 katı pahalı ürünlere para vermeyi bir halt zannediyoruz. Kimse ilgi göstermese bak nasıl ellerinde patlıyor o pahalı cihazlar nasıl indirimler yapıp gerçek fiyatlarıyla yazıyorlar o cihazları.

Artık apple kullanmak teknolojiyle ilgilenen birinin ilgisini çekebilecek nitelikte bir ürün olmaktan çıkmış, zenginliğin simgesi haline gelmesi benim gibi teknoloji sever bir insanı olaylardan çok soğutuyor.

İpad2'ler yurtdışından kat ve kat fazla fiyatlarda piyasaya sürülüyor.
İphone'lar yurtdışı fiyatları ortalama olarak 1000TL'ye denk gelirken Türkiyede kayıtlı satış yapan en ucuz fiyat 1600 civardında.

Garantili telefon isteyen insanların başvurduğu büyük GSM operatörleri hiç biri stoklarında iphone olmadığını söylüyor. Ama nasıl oluyorsa bazı sitelerde bu ürünlerin jelatinli halleri satışta yaklaşık olarak 2000TL gibi fiyatlara. (kontratsız satış fiyatları 1700TL)

ve ya

Hattınızı taşımak istediğinizi söylediğinizde stokta olmayan iphone4'ler bir anda ortaya çıkıyor.

Daha sayılabilecek bir sürü olay dönüyor.

3 yorum:

  1. almak istediğim bi teknolojik alet varsa, malum kişilerin yeterince para kazandığına inanıp artık fiyatını düşürmeye başlamalarını beklemeyi tercih ediyorum bu da beni soğuttu hiç bi şeye heves etmiyorum artık :P

    YanıtlaSil
  2. sadece apple değil bi çok şey öyle bizim ülkemizde..
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  3. @BGO
    O zamanda işe yaramaz hale gelmiş oluyor =)

    @hemera
    Ama hiç bir ürün bu denli pahalı ve karaborsa satılmıyor.

    YanıtlaSil