15 Mart 2011 Salı

1 ay'a açılır dedim.

1 ay içerisinde açılır. Siz raad olun dedim.

Digiturk tarafından maç yayınlarının izinsiz olarak bazı blog sitelerinde yayınlanması sebebiyle başvurusu sonucundan Google'ın milyonlarca kullanıcısı olan Blogspot uygulamasını resmen kapatılmıştı.
Televizyonda tartışma programlarına dahi konu olan Blogspot uygulamasınınkapatılmasıyla ilgi, blogculara sevinidirici bir haber geldi.
Ntvmsnbc'nin haberine göre, Cumhurityet Başsavcılığı kapatma kararını kaldıracağı veinternet servis sağlayıcı firmalara tebliğ edildikten sonra Blogspot'un açılma işleminin 4-5 gün süreceği ifade edildi.

6 yorum:

  1. Ya ilginçtir ki benimki hiç kapanmadı. DNS ile hiç oynamak zorunda da kalmadım. İzlediğim bloglara da hep ulaşabildim. Şanslıyım sanırım.

    YanıtlaSil
  2. @yerdenuzak
    evet =)

    @Şirvan
    Teknik açıdan imkansız =)

    YanıtlaSil
  3. Üç oldu bu. Yetmedi mi artık?

    YanıtlaSil
  4. @Vladimir
    Bilişim hukuğu çıkana kadar böyle.

    YanıtlaSil
  5. Hayatım imkansızlıklarla dolu zati :))

    YanıtlaSil