3 Şubat 2011 Perşembe

Moda

  • wayfarer gözlüklerden
  • diz kapağına kadar dümdüz hiç bir özelliği olmayan çizmelerden
  • plastik işçi çizmelerinin kadınlara kakalanmış modellerinden
  • converse ayakkabılardan
  • ugg ayakkabılardan
  • vücudunun 2 katı oranındaki çantalardan
  • pahalı markaları sınırlı sayıda ucuza satan alışveriş sitelerinden ihtiyacı olmadığı halde sadece ucuz diye sabahın 8'inde kalkarak bütün ürünleri talan eden ve bunu durmaksızın tekrarlayanlardan

ve daha buna benzer bir çok moda içerisinde giren şeyden tiksiniyorum. İnsan biraz kendi olmalı ve kendine saygılı.

12 yorum:

  1. tek tip olucak kızlar yakında, fabrika usulü..ayırt edemicek yanındakini dier yanındakinden..

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle. Sözde herkes farklı olmak için yapıyor.

    YanıtlaSil
  3. kıyafet karakter belli eder denir güya. birilerinin senin için seçtiklerini giymek ve giymeyeni demode olarak etiketlendirmek ne derece analiz edilebilir bir karakter örneği, bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. giyenlere saygı duymakla beraber ugg denen ayakkabıya katlanamıyorum. estetikten inanılmaz uzak. üstüne para verseler dahi sanmıyorum giyeceğimi.

    YanıtlaSil
  5. Saygı duyma kavramı biraz garip yalnız. Ben senin ... , saygılar...
    demek gibi birşey =)

    YanıtlaSil
  6. aslında katılıyorum sana ama converseden vazgeçemiyorum ben. rahat edemiyorum çoğu ayakkabıyla çünkü. zaten çok seçenek de yok gibi. spor ayakkabı giyceksin klasik takılmıyorsan. (keds ikisi arasında çok daha iyi bir seçenek aslında.) ben de onlarla rahat edemiyorum. alışkın olmadığım için giydiğimde var olan ağrıları tetikliyor. hem spor her şeyle gitmiyor gibi. converse basit ayakkabı. günlük hayatta, giy çık, neyle nasıl olursa olsun fark etmez benim için. (yazın zaten sandalet- babet kullanabiliyorum rahatça.)
    bugün yine düz tabandan kurtulmak amaçlı spor ayakkabı almaya gittim, beğenemeyip elim boş döndüm.ama sanırım doktor yakın bi zamanda çemkircek ve spor giymek zorunda kalacağım.

    dize kadar uzun çizmem olmasa da gördüğümde rahatsız etmiyor beni. sıradan çünkü.amaca hizmet ediyor mu? ediyor. bi iddiası yok.ugglar gibi insanın gözüne gözüne de batmıyor mesela.

    YanıtlaSil
  7. ---Biraz daha ortopedik bir model

    http://www.barcin.com/urunid_1702_nike_zoom_fly_quick_sistersl_bayan_spor_ayakkabi.html


    ---Daha rahat bir model

    http://www.barcin.com/urunid_954_nike_capri_bayan_spor_ayakkabi.html


    Bana kalırsa var ama sen alıcı gözüyle bakmadığın için alamıyorsun =)

    YanıtlaSil
  8. Ugg'lardan, o rengarenk plastik çizmelerden ve kocaman çantalardan ben de nefret ediyorum ama wayfarer gözlükleri beğeniyorum tabi çakma olmayanlarını. Herkes çakmalarıyla dolaştığı için tiksinmen normal. Converse' den de aynı modeli birçok insanda görüyor olsak bile vazgeçemiyoruz sanki.

    YanıtlaSil
  9. Ben gayet güzel alternatifler buldum bile converse için =)

    YanıtlaSil
  10. nike ı hiç sevmiyorum ama adidas ve reebok a oranla onbin kat fazla model var. sanırım mecbur kalıp yine nike alabilirim.

    YanıtlaSil
  11. ben çok memnun kaldım. Asıl adidaslar mahvetti beni =)

    YanıtlaSil