27 Ocak 2011 Perşembe

Sanki

Eski ben geri dönüyormuş gibi hissediyorum. Son iki yazımın uzunluğuna ve belkide bir o kadar dikkatsizliğine göz atınca blogun ilk başladığında bir heyecanla hiç birşeye dikkat etmeden sadece içindekileri en amatör şekilde yazıya döken ben yine perde almış.

Uzun yazabilmeyi seviyorum her ne kadar o yazılanlara yorum gelmese dahi. İçimde yazdığım konuyu daha iyi açıkladığıma dair bir duygu oluşuyor ve şuan aklımda bir yazı daha çıkarmak için olan potansiyel fikir biraz daha hoş bir hale getiriyor akşamımı.

Ama şimdilik iyi geceler herkese.

4 yorum:

  1. iyi geceler... Senin uzun yazılarını okumak çok keyifli.
    Bunu kısa bir yazına yorum olarak yapmamsa, inanılmaz mantık hatası.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar uzun yazarsan aklındakileri o kadar tam ve eksiksiz yazıya dökmüş oluyorsun, doğru bi tespit bana göre. bence iyi bişey bu.

    YanıtlaSil
  3. @duyguözbağcı
    Önemli olan niyet =P

    @t.u.b.a
    Bencede, ama nasıl oluyorsa bazen yürürken düşündüklerini aktarmakta zorlanıyorsun. Halbuki blogu ilk açtığımda o kadar doluymuşum ki her gün bir yazı yazardım.

    YanıtlaSil
  4. Tabi ben hayattan buraya adım atamaz oldum diye oldu bunlar filan dermişim. Yazılarını yazman güzel bende elimden geldiğince halen takip ediyorum; fakat bazen hayat kısıtlıyor.

    YanıtlaSil