6 Ocak 2011 Perşembe

Mim 20

İmge mimlemiş.
Belli bir yaşa gelip yapamadığımız,yapmadığımız 10 şeyi döktürecekmişiz.


  1. Aslında prof. oyunculuk hayatıma devam edip yurtdışında iyi bir takımla lan-partylerde bir sürü teknolojik aletin içerisinde yüzmek isterdim.
  2. Kadrolu Teknoloji / Oyun dergisi yazarı olmak ama ay sonuna doğru artan stresli yaşantı hiç bana göre değil. 
  3. Bisiklet ile freeride'lara katılabilmek.
  4. Düzenli bir kitap okuma alışkanlığına hiç sahip olmadım aksine hep kitap kalıbından nefret ettim. Her zaman etraftaki şeyleri ve dergileri okumayı tercih ettim. Mesela can sıkıntısı ve meraktan naftalinin üzerinde ki yazılara bakmak. Aslında bu kadar bilginin kaynağıda buradan geliyor.
  5. Değerli bir kişi ile tatile çıkmak.
  6. İstanbulun bir çok yerini gezmekte sıkıntı çekmek. Hem elinde geziceğin yerlere dair bir şey olmadığından hem de yanında birisi olmadığından.
  7. Pen spinning işiyle hiç uğraşmadım ama masabaşı iş yapan bir insanın öğrenmesi gerek eşylerden biri gibi.
  8. Ortak bir konuda bir grup insanla her ay görüşmek ve bunu bir gelenek haline getirmek isterdim.
  9. Bir arkadaşta kalma mevzunu hiç yaşamadım çünkü hem bunun için ideal bir insan yoktu. Hem de kendimi evim dışında bir yerde pek rahat hissedemem.
Zorladım da ancak bu kadar çıkıyor =)

6 yorum:

  1. e daha ne olsun çıkmış çıkacağı kadar=)
    öncelikle bu halde kırmayıp yazdığınız için teşekkür ederim efenim:))
    ancak favorim 8inci madde, çok iyi fikirmiş bu, pek sevdim.benimkilerden daha yaratıcı isteklerin.

    YanıtlaSil
  2. Daha ölmedik... =P

    Boşluktan kendi çapımda araştırıp rastladığım şeyler =)

    Ayrıca, rica ederim.

    YanıtlaSil
  3. daha ölmedik :)))
    bide şu kalem çevirmede iyi olduğumu sanırdım da, iş hayatına girdikten sora çok fenalarıyla karşılaştım. hakkaten stres alıcı bişi.öğrenilesi

    YanıtlaSil
  4. @imge
    Pen spinning için iki ucu aynı ağırlağa sahip kalemler kullanıyorlar ve çok değişik hareketleri var. Youtube'dan bakarsan ağzın açık izleyebilirsin =))

    YanıtlaSil
  5. hıhı.bununla ilgili video izledim.gerçekten de a aaa die kalıyor insan. her konuda kendini geliştirebiliyor kişi onu düşündürttü. chinese pen spinning die bir video izlemiştim. toplu halde çeviriolardı.ehe, çk eğlenceli:))

    YanıtlaSil
  6. Ben de görmüştüm. Topluca stres atma seansı gibi =)

    YanıtlaSil