3 Ocak 2011 Pazartesi

Adalet

Pazar günü cep telefonumu kapattığımı unutup ekranına baktığımda saat yaklaşık 13:30 gibiydi. Telefonu açar açmaz bir mesaj geldi. Gönderen yakınımda oturan bir ilkokul arkadaşımdı ve mesaj destan gibiydi desem yeridir. Akrabasının bilgisayarıyla ilgili bir sorun yaşamış aralarında tartışma geçmiş bu durumun üzerine elinde ki cd'ler de bozuk olunca dımdızlak ortada kalmış. Kaba bir tabirle kuyruğu sıkışmış. Stumm'da yardım severdir ya, birşey olsa koşturur ya. İşin daha da komiği sabah kahvaltısına evine çağırıp erkenden işlerini hallettirip saat 14:00'da iş'i olduğundan beni postalayacak. peh!

Senelerdir yakınımda olmasına rağmen bir kere normal bir sebeple açıp aramamış bir insan, kendinisinin halini hatrını sorduğum, buluşalım dediğimde her daim iş'i olan ve bir sonraki hafta "bak bu haftalar işim vardı hadi gel bu haftayı ayarladım bir görüşelim" demiyen bir insan. Hayır benden hoşlanmak zorunda değil ki o zaman selamı, sabahı kesersin bir insanla umurunda olmaz. Ama böylesi bir insanı kullanmaya çalışmak değilde nedir?

Gönül rahatlığıyla kursa gittiğimi yazdım ve yolladım. Eğer o gün hiç işim olmasa bile gitmezdim. Yardım etmek benden bir şey eksiltmez ama kendimi de kullandırtmam. Ek olarak kinci biri de değilimdir.

7 yorum:

  1. tebrik ederim.insanın içinin yağı eriyor değil mi :))

    YanıtlaSil
  2. dolaylıda olsa hayır diyebilmişsin...en iyisi, darısı ''hayır'' ı hayatına sokamayıp sırf bu sebeple kin tutmaya başlayan insanlara olsun :)

    YanıtlaSil
  3. @Can
    Daha önce de işim olduğu için gitmediğimde bana saydıran kişi =)

    @deli fadik
    Öyle vallaha =)

    @Aybike
    Umarım. Her zaman açık olma taraftarıyım. Bunu yüzlerine de söylemiştim "sadece işiniz düştüğünüzde arıyorsunuz" diye.

    YanıtlaSil
  4. çok hoşuma gitti bu durum :D oh olsun :D

    YanıtlaSil
  5. temizinden küfürü basaydın daha iyiydi hacı, ibneliği affetme

    YanıtlaSil
  6. @Telekinesis
    O da olmuyor. Bu sefer havasından geçilmez derler. Böyle en iyisi.

    YanıtlaSil