27 Aralık 2010 Pazartesi

Neyin kafası bu?

İyi bir üniversitede mühendislik okuyup başka şeylere zaman bulan fakat hal hatır sorduğunda içim dışın proje oldu diyen bir insana şaka yollu "bir kıçı kırık projede mi yoruldun?" sorusunun cevabını ciddiye alıp sanki okulda dünyayı kurtaracak bir proje geliştiriyormuşçasına saldırgan ve hakaret içerikli bir cevap alınca güldüm ve ben yaptığım projeler üzerinden para aldığımı kısacası prof. olarak çalıştığımı söyledim. Yaptığım projelere girip sidik yarışına girecek değildim sadece insanların üniversitede dünyanın en zor şeyini yapıyormuş gibi davranması komik bir durum. Karşıdan gelen yeni cevap artık saldırganlığını yitirmişti.

Neyin kafasındasınız siz?

7 yorum:

  1. insanların yaptıklarını hafife alma belki tek yapabildiği odur ;)

    YanıtlaSil
  2. Onun çok önemsediği bir konudur belki ve küçümsenmiş olarak hissettmiş olabilir.. Yine de tepkisini hakaret yerine daha düzgün bir dille ortaya koyabilirdi.

    YanıtlaSil
  3. özzey arkadaşın yorumunu canı gönülden alkışlıyorum. başka bir açıklaması olması mümkün değil :))

    YanıtlaSil
  4. bence öyle bi evredeyizki espriyi bile anlayacak kafa kalmamış :D

    YanıtlaSil
  5. belki canı cidden sıkkındı, olamaz mı? belki önemsenme ihtiyacı vardı. biraz hoşgörü göstermek gerek bence, hiçbir şey okumak-emek harcamak kadar değerli değil bence. tamam işi şımarıklığa vuranlar da var ama gerçekten sınırlarını zorlayanlar da var. kimseyi savunduğum anlaşılmasın, ben sadece büyük harf yapmaya üşenmiş bir hümanistim ;)

    YanıtlaSil
  6. @Miyuki
    Gerçekten önemsenmeye ihtiyacı olan biri olsa ya da söylediklerin anlıyacağım. Tam aksine ne zaman ihtiyacım olsa birilerine arasam hep işi olan ve sonrasında ne oldu diye bile geri dönmeyen birinden bahsediyoruz. (işi de başka biriyle görüşmek)

    YanıtlaSil