4 Aralık 2010 Cumartesi

Mim 20

İmge mimlemişti epey bir süre önce ama ben iş kalabalığından ancak haftasonuna zaman buldum bunu yazabilmeye.

Konu: "Size göre aşk nedir? Bir ilişkiden neler beklersiniz?"
Ben bu konuya biraz daha ilişki için neler gerekli şeklinde yazacağım.

Bana göre aslında aşk değil çekicilik vardır ve üzerinde ki çekim gücünü neyin oluşturduğunu bilmediğin için her zaman devam eder o çekim gücü. Peki nedir bu çekicilik derseniz tahmin edinilenin aksine bana göre biraz daha farklıdır. Kimi kadın için siyah kemik çerçeveli bir gözlük, kimisi için siyah kahküllü bir saç, boyun hizasında olucak şekilde kısa kesilmiş diğer bir saç modeli, kırmızı ruj, gümüş yüzük, yere kadar bir kat kat ya da güzel otantik baskılı bir etek, makyajsız bir surat, boyuna bağlanan bir fular ya da bir saç bandı. Sayılabilecek bir sürü fiziki özelliğin yanında onun kendini yansıtabildiği bir sürü şey yazılıp çizilebilir.

Tabi ki bunların hepsi bir insanla tanışmadan önce ilk izlenim için olan şeyler. Asıl önemli olan şey düşünce mutluluğu yani ilişkiden beklenilenler ve alınanlar.

***Bana kalırsa en önemli beklentilerden biri zevk konusudur. Çünkü hayatın her yerinde ikiye ayrılmak hoş olmıcak bir davranıştır. Bir iki örnek vermek gerekirse en önemli şeylerden biri damak zevkidir. Beğendiğin bir yere gidip günün süper geçiceğini düşündüğün zaman öyle bunda yanılmak ve zevk alamamak hiçte hoş birşey olmasa gerek.

Ve ya bir aile olmanın arifesinde yapılan alışverişte alınacak şeylerde zevk ayrılığı hiç hoş olmasa gerek.
***Ilımlı olabilmek. En önemli özelliklerden biridir.
***Açık olmak bir insanda bulunabilecek en güzel özelliklerden biridir. İnsanın güven düzeyini yüksek tutar ve ne düşüneceğini ne zaman ne yapacağını iyi bilmesini sağlar. Anlaşmanın mümkün olduğunca yüksek olucağını düşünüyorum.
***Sırasında en lüzumsuz şeyi bile düzgün bir şekilde tartışabilir olmalıyız.
***Birbirimize birşeyler katabilmeliyiz.
***Topluluk içerisinde bir karar verirken bireysel değil birlikte karar vermek.

Kısa bir özet geçmek gerekirse sevgi, saygı, anlayış ve zevk uyumluluğudur bir ilişkide aranılan.

1 yorum:

  1. sonundaa yazılmış:) level completed:P
    gayet de özet ve net bir yazı olmuş.zevk uyumuna oldukça katılıorm.hatta o mevzuyu bnde bu mimde genişleterek tv'de hbr izleyeme dek yaymıştım))

    YanıtlaSil