26 Aralık 2010 Pazar

Bu mu lan!

Ertesi akşam geç yatmamın ne denli etki ediceğinden bir haber gecenin bir saatinde yattım. Sabahın 11'in de bir seslenişle uyandım. Artık güne başlamak için zaman biraz gecikmişti ve ben sanki halen uykumu almamış gibiydim. Kursa gitmem gerekiyordu ve varabilmek için normalde bineceğim duraktan farklı bir durakta binmem gerekti. Kısacası küçük çaplı bir yürüyüş olmuştu. İndiğim yerde bitmek üzere olan akbilimi hesaplarıma göre aylık olarak daha kârlı olacağı için o şekilde doldurmaya karar vermiştim. İlerken bir an ışık gözümün önünde kırmızıya döndü birşeylerin ters olduğunu farkettim ama uzun sürmedi şaşalamam. Arabalar süratle üzerime geliyordu ve kısa bir deparla atlattım.

Bütün gününü kaplayan iş'lerden sonra kursta ders dinlemek çıktıktan sonra sanki sadece yarım saat ordaymışsın havası veriyor. Yine yürümeye başlıyorsun. İstikamet Taksim. İlk yoldan geçtikten sonra ikinci yolda arabaların nereden geçdiğine dikkat etmeden ilerlerken ikinci ezilme vakasını atlatıyorsun gün içerisinde. Bana göre ise halen telaş edilecek birşey söz konusu değil.

Akşam üzeri bastıran yağmurla nereden çıktıkları belli olmayan şemsiyeciler İstiklâl üzerinde dolanarak şemsiye satmaya başlıyor. Bir an için herkeste aynı şemsiyeleri görüyorsun hafif bir tebessüm oluyor. Deri montun kafanın üzerine geçirebilecek hiçbir koruması bulunmadığı için nasılsa ıslanıyorsun. Nasıl olsa eve gidiyorum diyerek yağmuru umursamıyorsun . Ön tarafta ilerleyen çift ise bir şemsiyenin altında hafif yağan yağmurdan korunmaya çalışıyorken yanlarından bu muydu lan sizin romantikliğiniz? Ben tek başıma daha romantiğim şeklinde ki saçma bir düşünce ile geçip gidiyorsun yanlarından. Romantik olarak atfedilen bir çok şeyin aslında ne kadar da komik şeyler olduğu konusuna girme niyetinde hiç değilim.

Kalabalık yolda devam ederken her zaman olduğu gibi düşünüyorsun,
Ne eksikti? Neyi eksik yaptım? Niye eksiğim?

2 yorum:

  1. romantizm eğer o anda başrol oyuncusu deyilsen, dışarıdan bir seyirci veya bir figüransan hep komik deilmidir:) hatta bizzat sen orda olsan bile olayın dışına çıkıp şöle bi baktığında çok komik gelior insana:)
    neymiş. yağmurun altında yürümek..peh:P

    YanıtlaSil
  2. Bilemiyeceğim. Zaten bilsem yalnız olmazdım =)

    YanıtlaSil