5 Kasım 2010 Cuma

Ofis bitkisi

Kendisi benim masa süsüm olup. Söz de radyasyonu emmektedir. Sakın bana sende bunu yedin tarzında gözlerle bakmayın annem eve 4 tane alınca 1 tane de sana aldım sizin orada çok radyasyon olur şeklinde ki söylemiyle ofise getirdim koydum. Malum iş yazılım olunca harıl harıl çalışan laptoplar wirelesslar mevcut.

Aynı zamanda kafasına takılan herşeyi google da aradığı için şimdi anne yok öyle şey desem bana kesin kaynak çıkarıcak.

Siz siz olun aile bireylerinize mümkünse bilgisayar kullanmayı öğretmeyin hele hele facebook filan hiç sokmayın benden söylemesi. Tabi işin şakası bu evde yokken bilgisayarı açtırıp birşeyler yaptırdığım da olmuştur =))

13 yorum:

  1. ehheehe:))
    radyasyon ha:))doğrudur belki?

    ben bursada okurken,bursa hayvanat bahçesinden kaçan bi timsah olmuştu,annem arayıp onun için uyarmıştı beni:D sanki okuluma gelecek yada evimi basacak timsah:D:D
    ama anne işte..yediğimiz radyasyona kadar düşünür:)

    YanıtlaSil
  2. Kaktüsün radyasyon emdiğine inanırsan, emer bence :) Olaylara böyule yalaşacağım artık, sende ilk denememi yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. @Aslı
    Ben de telefonum niye çekmiyor diyordum meğer kaktüs ne var ne yok etkilemiş =P

    YanıtlaSil
  4. Annem bana da almıştı, çok tatlıydı. Ama ben çok suladım galiba içi geçti gibi oldu böyle söndü yani öldü. Yumuşacık yastık gibi olmuştu. Anlatamadım da ya neyse.

    YanıtlaSil
  5. @JG
    Süngerimsi demek istedin herhalde =))

    Kaktüsler çok az su istediğinden öldürmüşsün =)

    YanıtlaSil
  6. anam da bana 2 tane kristal gibi bişi almış, biri radyasyonu biri de negatif enerjiyi çekiyormuş

    hatta her ay tuzlu suya koyup temizliyor, tvde görmüş kahrolsun kadın programları! bide pahalıda taşlar :(

    YanıtlaSil
  7. ahaha ben bunu deneyeyim ya
    artı
    teknolojik anneleri seviyoruz ailecek ^_^

    YanıtlaSil
  8. @~Tuba
    Sorma geçen gün saolsun bilgisayarı kapalı unuttuğumda torrente ki download'umu başlattı =D

    YanıtlaSil
  9. hop hop hop bi saniye arkadaşım bı dur otur konuşalım. kaktüsün de o kristalimsi taşların da(yani doğal taş ve büyük ihtimal kuvars)radyasyonu emdiğine, negatif enerjiyi emdiğine hatta başın cinsine göre belirli hastalıklara iyi geldğine de inanırım ben. ayağını toprağa basında negatif enerjini alıyr da boynuna takında yahut ortama kaktüs koyunca bazı kötü şeyleri engellemesi çok mu extrem geliyor? ayrıca kuvarsın piezoelektrik özelliği var. bilimsel açıdan bakacak olursak yani (:
    biri bitki diğeri işlenmemiş taş. ikisi de doğal sonuçta. neden etkili olmasın? bir de aslının da dediği gibi inanmakla alakalı da bir olay. bilincini nasıl yönlendirirsen öyle hissediyorsun.
    uzun süredir istiyorum kaktüs ama daha zamanında hatırlayıp da alamadım.. ama dogal taşlarımı yıkarım, topraklama yaparım. kendimi gayet de mutlu hissediyorum. iyi hoş ben yararını da gördüm. bi sakıncası da yok. iyi yapmış annen (:

    YanıtlaSil
  10. benım anam almadı kendim aldım:d
    nıye öle dıyosunuz ya ben inanıyorum kaktüs emıyo bütün radyasyonu koruyo bizi :p

    YanıtlaSil
  11. @dedimdi
    Hakikaten sen söyleyince aklıma geldi. Somurtan biri değilim biliyorsun ama üzerimdeki negatif enerji herşeyi uzaklaştırıyor gibi benden bu işe bakayım =P

    @karamel
    Sanki biraz son zamanlarda piyasada gelişen teknoloji ile birşeylerin pazarlama tekniği gibi gelmiyor değil.

    Artık neye inanıp neye inanmıyacağımızı şaşırmış durumda insan. Hele ki bilinçli tüketici olmaya çalışıyorsan benim gibi...

    YanıtlaSil