25 Kasım 2010 Perşembe

Mim 19

Lethe'den mim gelmiş teşekkürlerimi sunup yanıtlayalım şu yazı kıtlığında.

1.en sevdiğiniz kelime:
O değil de

2.nefret ettiğiniz kelime:


gocunmak

3.Ne sizi heyecanlandırır:
İnsanların davranışları

4.Heyecanınızı ne öldürür:

Yapılan şeyin sıradan olduğunu öğrenmek


5. En sevdiğiniz ses:

Gitar sesi

6..Nefret ettiğiniz ses:

Balgam çıkartıcak insanın oluşturduğu ses

7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz:
Avukatlık

8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz:

Telepati

9.Kendiniz olmak istemeseydiniz kim olmak isterdiniz:
En büyük idolüm kendim.

10.Nerde yaşamak isterdiniz;

Göl kıyısında bir kulubede nerede olduğu çok önemli değil.

11.En önemli kusurunuz:

Çok sorgulamak

12.Size en fazla keyif veren kötü huylarınız:
İnsanlardan daha önce birşeyleri görmüş olup söyleyerek onları sinir etmek


13.Kahramanınız kim:
Yok

14.En çok kullandığınız kötü kelime:
Ağzını burnunu kırıcam

15.Şu anki ruh haliniz:
Uykulu (7 de kalkıp 9 saat mesai)

16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler:
I Love Realism

17.Mutluluk rüyanız:
Güzel biriyle, güzel bir yerde, güzel şeyler...

18.Sizce mutsuzluğun tanımı:

Birbirine koşulsuz tutkulu iki birey

19.Nasıl ölmek isterdiniz:
Gaz olabilir. Uyurken ne olduğunu anlamadan ölebilmenin en iyi yolu.


20.Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini isterdiniz:
Yorumsuz


Diğer mim olarak benimde garip alışkanlıklarım olmadığından es geçiyorum =))

Veeee yine mim'i yazma zorunluluğu altında bırakmadan kimseyi isteyen alır diyorum.

4 yorum:

  1. Okurken eğlenmiş gibisin =D

    YanıtlaSil
  2. enenmm yazma zorunluluğunda mı bıraktım ben? bi daha mimlemem o zaman.

    YanıtlaSil
  3. Hayır!!!
    Benim hoşuma gidiyor. Bunu diğer yazılarımda da belirtmiştim. Tam tersi yazmayı sevmeyen insanlar var onlara nokta atışı yapmak istemem. Zaten benden önce herkes yanıtladığı için kimseye yollamadım.

    YanıtlaSil