6 Kasım 2010 Cumartesi

Mim 18

Mim Konusu: Kitaplığınızın karşısına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin.
Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız ya da hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın.
Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu!
55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.

Mim Kuralları:
- Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
- Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
- Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.
- Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
- Mim, her bir blog için sadece bir kez cevaplanabilir.
- Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez.

Şeklinde direk c/p tekniği ile Çay Tost Ayran 'danaldık mimi. Hiç öyle bakmayın hakikaten üşendim konuyu anlatmaya böyle uzun uza anlatılmışken =)

Kitaba gelirsek isimi "Mutluluk Projesi" 55. sayfayı açtığımda karşımda "Aşkı Anımsa" "Evlilik" bölümü geliyor. Kitabı okumayan birine hitap edicek kısımı ilk paragraftı bu yüzden orayı tercih ettim.

"Mutluluk ve evlilik hakkındaki araştırmalardan ürtkütücü bir sonuç çıkar: İlk çocuktan sonra evlilikte tatmin azımsanmayacak ölçüde azalıyor. Özellikle yeni bebeklerin ve küçük çocukların rahatsız edici varlıkları evliliğin üzerinde oldukça baskı yaratır ve aile içi huzursuzluk da çocukların bu yaşlarında zirve yapar."

Mim de anarşi yaparak kimseyi zor durumda bırakmadan isteyen yazar diyorum.
Son olarak İlveyna yaktın beni o elimdeki mizah dergisi bilmediğim yerden geldi mim =))

10 yorum:

  1. Güzel bir mimmiş. Yalnız senin seçtiğin cümleye de hehayyooo yavaşşş. :D

    YanıtlaSil
  2. evlilik ve çocuk konusunu psikoloji dersinde işlemiştik. benzer sözler söylemişti hocamız da. evli çiftlerin, mutluluğumuz pekişsin mantığıyla çocuk yapması?! tam tersi çocuk=problem!
    çocuk demek ölüm demek, sevemedim gitti. düşüncesi bile feci. şit!

    YanıtlaSil
  3. @Tuba
    Oysa anne olmak için can atan siz kadınlar değil misiniz? =)

    YanıtlaSil
  4. Ve her dişi anneliği tatmalı.. Benim felsefeme göre çocuk yapılacağı zaman evlenilmeli. Birlikte yaşamak için evlenilmemeli. Ama ne yazık ki bulunduğumuz ortam buna müsait olamıyor farkındayım ama bunu savunmaya devam edeceğim..

    YanıtlaSil
  5. Kabak bana patlamadan ben buradan kaçayım =P

    YanıtlaSil
  6. Hocam yine seninki normal. Asıl yanan ben oldum bu olay zincirinde :)

    YanıtlaSil
  7. Bence kurallara karşı gelmeliydin =D

    YanıtlaSil
  8. iyi kitaba denk gelmiş :p

    evlilik monotonlaşmaya başlayınca cocuk yapmaya karar verilir genelde ama evlenir evlenmez o cahillikle doğan cocuklara acıyorum :( daha bilinçli olunsa keske...

    (bu arada yanlıslıkla yorumunu sildim yanlış anlama diye söyleyeyim dedim)

    bu mimi sevdim ben de alıyorum izninle :))

    YanıtlaSil