14 Kasım 2010 Pazar

İntiharı deniyen sözlük yazarı

Gündeme dair yazılar yazmayı sevmediğimi yazılarımı takip eden insanlar bilir. Çünkü ağzı olan konuşur bu konular ve laf kalabalığını arttırmaya gerek yok kimse senin fikrinin olağan üstü olduğunu düşünmeyecek. Fakat bu öyle bir konu ki kayıtsız kalamadım. Bu mecrada olan herkes az çok sözlükte olan bitenlerden de haberdar ki ben sözlükte olmama rağmen haber ile karşılaştım. Kısacası bir ekşi sözlük yazarının intihar durumu.

Bir çok şey yazıldı çizildi kimileri bu kadar etrafta aç, susuz vs. var. Bir kısım insan canı bu kadar ucuz değil diye telefonlara sarıldı diğer bir kısımı şov amaçlı dedi.

Kişinin gerçekten intihar etmek istemediği aslında bir gerçekti fakat buna şov yaptı diyemem. Sadece biraz ilgi istiyordu. O ilgi budalası insanların hiçbiri bunun eksikliğinin ne demek olduğunu bilmediği için yorumlar gayet normal karşıladım.

Aç, susuz var diyen insanlar için kendileride bu yazıları yazabildiklerine göre açta açıkta değiller ve durumu bu şekilde çirkinleştirebilecek kadar da hayatta herşeye sahip hariçten gazel okuyanlardır.

İntihar ile ilgili diğer düşüncelerimi başka bir yazıda dile getirmeyi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=%2318992237

    elemanın şu yazdığı yazıyı okuyunca çok daha farklı baktım elemana da yaptığına da.

    YanıtlaSil
  2. Farklı bir elemanmış gerçekten

    YanıtlaSil