1 Kasım 2010 Pazartesi

Ha bu arada Youtube açıldı gençler!..

Teknoloji ile en alakalı ben bunu görmeme rağmen buralara duyurmayı unutmuşum. Evet YouTube açıldı. Eee biz zaten giriyorduk gibi söylemleri duyabiliyorum. Ben de giriyordum ama özgürlüklerin kısıtlanması hiç hoş karşılanabilecek bir konu değildir!

Peki ya hedef bu muydu? Hayır. Diğer bütün olmaması gereken sansürleri kaldırmak için devam etmeliyiz.

Fakat sansürün avantajını da görmedik değil hani, ülkemizin yarısı bilgisayar kullanmayı biraz daha kavradı. Hatta DNS profesörü kesildiler.

Sözü fazla uzatmadan Electric Wizard'ın 2010 çıkışlı albümünün ilk şarkısıyla açılışı yapalım.

3 yorum:

  1. sınırlı bi süreliğüne açılmış diye duydum gerçekliğinden emin değilim

    YanıtlaSil
  2. Bu geri adım bile sevindirici.

    YanıtlaSil
  3. birini silerler, başka birini yüklerler. atatürke hakareti desteklediğim zannedilmesin de arkadaşlar, bunun için de kapatılmaz koca site. sadece göstermelik bir hassasiyet var gibi. kimler kimlere ne hakaretler ediyor youtube da yada başka bir yerde. savaş sebepleri var valla. bunu da zamanla aşıcaz gibime geliyor. ama tekrar bir kapanma sürecinden geçiceğimizden de oldukça eminim.

    YanıtlaSil