9 Kasım 2010 Salı

Değişiklik

Dünden beri deri bilekliğimi hiç kolumdan çıkartasım gelmiyor, adeta bana bir güç katıyor gibi hissediyorum.

Koca bir akşamı oyun oynayarak değerlendirmeye başladım. Kafa dağıtmak ya da daha az şey düşünmek ne denebilir bilmiyorum çünkü bunu bulmaya çalışarak kendimi zehirlemek istemiyorum sadece beni daha huzurlu kıldığı aşikar.

İş güç geçtiğimiz bir haftaya göre arttı. Boş boş işler yapıp canımın sıkılırken yeni projemi tekrar oturtmaya başladım. Hem zaman geçiyor, biraz da kafa yoruyor. Şikayet etmiyorum çünkü kendimi düşünmek artık beni sıkan eylemlerden.

Bir gece ansızın uygulamasına geçtiğim radikal karar karşısında her zamanki gibi pişman değilim ama insanın hayatında keşke dememesi ona her zaman kendisini iyi hissettirmeye yaramıyor maalesef.

Kafam biraz daha yerinde denebilir fakat eksikliklerin tamamlanması senelerdir beceremediğim tek iş sanırım.

5 yorum:

  1. bu 'ani kararlar' bölümündeki cümleler karanlıkta kalması, bu yazını gizemli yapmış

    YanıtlaSil
  2. Kimbilir bir diğer yazımda ya da zamanı geldiğinde açıklarım.

    YanıtlaSil
  3. belirsizlik.heycan verici(:

    YanıtlaSil
  4. Darksiders'a feci sarmış durumdayım yeni birşeyler bulup çözmek insanı bağlıyor. Özellikle questlerde analitik zeka öne çıkabiliyor ki, bu da hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil