21 Ekim 2010 Perşembe

Bulamıyorum

Kafam o kadar karışık ki yazacak bir şey bulamıyorum.

5 yorum:

  1. o kafa karışıklığı bende de mevcut ya :/

    YanıtlaSil
  2. ben böyle her azının düşüncenin bir demlenme süresi olduğuna inanıyorum. şimdi kafan çok karışık bir milyon şey dönüyor, onların hepsi bir gün netleşip sana geri dönecek. Karamsarlaşmamak gerek. Yazı yazmak zorunda da değilsin ki yani yazının ak sana bi şey olmasın. :D

    YanıtlaSil
  3. Haha "yazının ak" kısımına gerçekten güldüm şimdi =D

    Ofiste yazılım yapıp, olaylardan olay yaşayıp sonrada yalnız başına kalınca düşün babam düşün. Birşeylerle uğraşıp deşarj olmak lazım. Hatta mümkünse atlamak zıplamak atraksiyon falan fişmekan.

    YanıtlaSil
  4. bisiklet sür bence. ya da esasen nasıl bir insan olduğuna bağlı, spora git falan.


    Zihinsel yorgunluğun ile kas yorgunluğun arasındaki fark kapanınca ne kadar ne kadar yorulduğunun çok da önemli olmadığı kanısındayım.

    ayrıca 3 kere yorgunluk kullandığım için kendimi buradan tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Son söylediğinle birlikte 4 oldu tebrikler =P

    Evet bisiklet hayalimi hep erteliyorum. Biraz meşakatli geliyor ama sanırım bu meşakate katlanıp yarı trial tarzında takılıcam.

    YanıtlaSil