23 Ekim 2010 Cumartesi

Birşeyler lazım

Akşam yemeğide yendi. Bir günün bitmek üzere olacağını gösteren en somut öğelerden biri sanırım. Günün bitimi değil de bizi daha çok ilgilendiren günü geçiştirebilmiş olmamız.  Her neyse yine belki sıkıntılı başlayan bir günün aslında istemsizde olsa sıkıntısını biraz benim ektiğimi gördüm ve elimin tersiyle üzerini temizledikten sonra üfledim. Dışarıdaydım...

Saat tam 5 olmuştu ve ben anca kendimi toparlayıp dışarı atabilmiştim. Geçtiğimiz senelerde giydiğim ayakkabımı bayağı yıpratmış olduğum için bu sene yeni bir çift ayakkabı almam gerekiyordu. Çıktım dışarı belli belirsiz uzun süren bir yağmur kafanıza bir şeyler örtmeye bile deymiyecek derecede. Numara bulunamayıp bir sürü yer gezildi ve sonunda bulup aldım.

Yazılabilecek şeylerin azaldığı daha az tespit yaptığımın göstergesi sanırım. Bilmiyorum daha sade mi yaşamalıyım? Tek bildiğim bir şey var biraz deşarj için manyakça planlar lazım.

1 yorum: