3 Ekim 2010 Pazar

405

Başlığa bakıp aklınıza bulamadığım için bu şekilde bir başlık atmış olmam gelebilir. Amaç bu yazımın tamı tamına 405. yazım olduğunu belirtme isteği.

Ben bile bazen dönüp eski yazılarıma baktığım da neler yazmış olduğuma şaşırmıyor değilim. Kimi zaman tam bir patlama noktası yaşayıp acımasızca eleştirmişim. O kadar katı hali almış ki düşünceler, kendimi tanımakta zorlanabiliyorum.

Tabi bu arada herşey devam ediyor. Saat 16'yı gösterene kadar evde oturmak  durumunda kalan ben, izinin son günü olma niteliği taşıyan bu günü değerlendirmek için yola çıkma kararı aldım. Amaç belki bir gün işime yarar düşüncesiyle hiç gezmediğim bir kaç yeri dolaşmaktı.

Hiç bilmediğim ara sokaklardan geçerek kafamda ki her yeri gördüm. Tabi gezerken komikte bir hadise atlattım. Karşıdan gelen benim gibi siyah giyim tarzına sahip genç bilinçli olarak omzuma dirseği ile çarptı. Hiç takmadan yoluma devam ettim. Diğer taraftan bilmediğim bir sokakta tabelalar yardımıyla yolumu bulmaya tabi bu arada etrafa dikkat etmeye çalışıyordum.

Biraz dinlenmek için bir yere geçtim oturdum. Bu arada farklı müzikler dinleme olanağı buldum. Kendimi dinlendirdim ve akşam yemeği için evin yolunu tuttum.

Böylelikle bir tatil dönemi bitti, gün bitti, yazı bitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder