18 Eylül 2010 Cumartesi

Mim - Gelecekte ki bana

Küçükken çokça yazılan bir mevzudur. Bazı okullar da kendilerine 20-30 sene sonrası için bir mektup yazması istemiştir belki de. Ama şunu söyleyebilirim. Bu konu da gerçekten kendimi göremiyorum. Yani cidden şurada ki konumdan şöyle yazacağım diye en ufak bir tahminim bile yok. O yüzden biraz daha nasıl bir ben ne gibi hareketler de bulunacağım onlardan bahsedeceğim.

İlk olarak aslında buradan başlıyacağım. Mutlu olduğum birgün bırakabileceğimi düşünüyorum fakat o an ki düşüncelerim bana neyi gösterir neleri değiştirir bilemiyeceğim. Belki bu sefer iyi anılarımı yazmak üzere geri döneceğim. Bir bakarsın yazarlık birden meslek haline gelmiş.

Mesleğimden bahsedersem teknoloji olan ilgimin azalıcağını hiç sanmıyorum. Aksine daha da artarak devam edicektir. Eğer becerebilirsem bu sektör üzerinde parlak bir fikir ile yazılımdan daha az kafa yorucak daha güzel bir iş ile uğraşıcam denilebilir. Kimi zaman küçük bir atölyem olsun isterim. Belki böyle bir hayalimi gerçekleştirebilirim bu sektör üzerinde.

Bir kaç sene sonra ki beni bilemiyorum çünkü aslında bizleri tamamen kendi özgür irademiz şekillendirmiyor. Hayatın karşına getirdikleri ve düşündüklerinle ilgili çeşitli faktörler girebiliyor ve benim için tabi ki hayatıma girecek kişiler de. Çünkü mutluluk denen olgu tek başına oluşturulamayan birşey. Yalnızken insan sadece kendini tatmin edebilir ama mutlu olamaz.

Burada son cümle hakkında çok yorum gelicektir muhtemelen. O yüzden onlara gerçekten ne kadar yalnız kaldıklarını sorgulamalarını tavsiye ediyorum. Bir kaç gün? Bir kaç hafta? ya da 1-2 ay mı? Bunlara gerçekten yalnızlık diyorsanız. Gerçekten yalnızlığı bilmiyorsunuzdur.

4 yorum:

  1. heaa bana niye kimse mim gondermio artik :(((
    üüüf

    yalnizim mutsuzum sittigimin bi ulkesindeyim geri gelmek istiorum :(

    gittim

    loy ;)

    YanıtlaSil
  2. @LoLLa
    Mim'i kimseye yollamadığımı sen söyliyene kadar farketmemiştim. Sana yolladım o vakit =))

    YanıtlaSil
  3. Bize yazdırmışlardı, 4 sene sonraki haliniz diye.Zarfa filan da koyup gömmüştük arka bahçeye.Saçma sapan şeyler yazmıştım alakasız :D. Lise bitince okuyacağız.

    1 dakika sonra bile ne olacağını bilemezken seneler sonra neler olacağını yazmak zor.

    Sondan bir önceki paragraf çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  4. @mosquito
    Teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil