25 Eylül 2010 Cumartesi

Kabus gibi gece

Hasta olurum, olurum da. Ben böyle berbat bir gece görmedim arkadaş. Bak şimdi bak olayları baştan anlatayım, sonra yok efendim StummScream bak halen karamsarsın demeyin.

Bir kaç gün önce yediğim balığın kılçığı boğazımı yırtıyor ve ben bunu farketmiyorum. Ağırlaşınca anneme gösterdim orada iltihap oluştuğunu söyledi iyi dedim eczaneden ilaç alırım. Cuma günene kadar basit birşey diye çekmişim yani bunu haybiye. 24 eylül cuma sabahı eczaneden ilaç aldım ki o gün de benim doğum günüm. Öğlen gibi hapşurmaya başlıyorum deli gibi. Sen git hasta ol bir de doğum gününde. Dışarıda yağmur yağsın bir süre de öyle taksiyi bekle. Üzerine üstlük hasta girdiğim şu hafta benim izin haftam ve ben cuma akşamından beri burun tıkanıklığım yüzünden doğru dürüst uyuyabilmiş değilim ve kafam kazan gibi olmuş durumda. Cumartesi günü yaptığımız planda ki kişi de rahatsızlanınca, ben de hasta olunca dün o da iptal oldu. Obaaa

16 yorum:

  1. murphy'nin ne alıp veremediği var bizimle?
    umarım çabucak iyileşirsin..

    YanıtlaSil
  2. Onu bir elime geçirsem zaten =D

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun yaa.üzüldüm bak.dikkat edersen çabuk geçer.
    o kılcık nasıl olduda..ay okurken bile acayip oldum..

    YanıtlaSil
  4. @Karamel
    Valla bilmiyorum. Ben kendime dikkat ediyorum da etrafta hasta olan olana biz de nasiplendik.

    Ben de bilmiyorum. Dışarıda yediğim için kılçık yoktur bunda dedim ama varmış =)

    YanıtlaSil
  5. Aslında insan karamsar oldukça herşey kötü gidiyor,herşey kötü gittikçe de karamsar oluyor.bu bir kısır döngü:)

    YanıtlaSil
  6. @Uzay
    Tam tersine sakin bir insanım. Öyle kötü olucak filan diye beklemem =)

    YanıtlaSil
  7. uffff mu olmuşşşş:):) dikkat et...

    YanıtlaSil
  8. Yok yok bence senin üzerinde bir kara büyü var.. Normal bir insan bu kadar bahtsız olamaz:S
    GEçmiş olsun ne diyim..

    YanıtlaSil
  9. @!reDanDark!
    Tanıdık hoca filan arıyacağız artık ne yapalım.

    YanıtlaSil
  10. 24 eylül olduğunu bileydik kutlardık doğumgününüzü. :)

    YanıtlaSil
  11. @Azura
    Hatırlanmak güzel olsa da çok birşey katmıyor =)

    YanıtlaSil
  12. Aslında katıyor. Farkında değilsin. Belki de farkında olmak istemiyorsun ama katıyor. Çok katıyor hem de. Bazen katması acı veriyor hatta. Belki de bundan dolayı öyle diyorsun. Ama inan katıyor..

    YanıtlaSil
  13. @Azura
    Şuan hala yalnızsam o söylenenler de boş demektir. Eğer söyliyenlerin bir kısımı yanımda olsaydı o zaman evet katıyor olabilirdi.

    YanıtlaSil