10 Eylül 2010 Cuma

Gündem sıkıcı

Facebook'ta herkes referandum etkinliklerine katılıp, her yeri oylarıyla süslüyorlar. Toplum psikolojisi ile bu popüler yapının onları da oldukça ilgi çekici ve popülerite de yerini aldırabilecek basit faktörlerden biri olarak görüyorlar. Şu popülerite illeti kral'ı güldürmeye çalışan soytarlıktan başka birşey olmamış.

Şimdi herkes sizin siyasal görüşünüzü anladı, beğendi ve ya yaftaladı. Umarım iş'e yaramaz benliğinizi bu şekil de bir yerler de görebiliyorsunuzdur.

7 yorum:

  1. hiç sorma! facebookta referanduma bilmemne diyoruz davetlerinden bıktım, usandım. istediğinizi deyin kardeşim oraya yazdınız diye ben sizin dediğinizi mi dicem. amaç ne yani. fazlasıyla saçma işler.

    YanıtlaSil
  2. Bana gelmedi şimdiye kadar şanslı sayılırım o zaman =)

    YanıtlaSil
  3. banada gelmedi ama gelmesi yakındır =)

    YanıtlaSil
  4. son zamnlarda bu konuyla ilgili çokça şey okuduktan sonra bir kez daha şükrediyorum Facebook'a hiç bulaşmadığıma.. Bir siyaset bir de din konuşulmaz bence bu kadar uluorta!

    YanıtlaSil
  5. @!reDanDark!
    Bence yanlış yoldasın. Çok ibretlik bir ortam =D

    An ve an toplumun gerzekleşme yolunda nasıl süratle ilerlediğine şahitlik ediyorsun.

    YanıtlaSil
  6. böyle bir şahitlik için facebooka gerek yok.. Sokaklar bile bas bas bağırıyor..

    YanıtlaSil
  7. Facebook'ta siyaset yapanlara ben de deli oluyorum. Amaç ne?!

    http://miyukininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil