3 Eylül 2010 Cuma

Gitarımın yeni hali

Perşembe Amerika'dan gelen sedef görünümlü inlay stickerlarımı bu akşam uyguladım sonunda. Aslında oldukça basit sayılabilir. Biraz hizalamak için titizleniyor insan fakat uygulayıp üzerinde ki ince jelatini çıkarmak ÖLÜMMÜŞ. 15. perde de sticker belli belirsiz bir zedelenme yaşadı çok yakından bakarsanız farkedebiliyorsunuz. Elim de ona uyan 12. perdenin stickerı olmasına rağmen çıkartıp yapmadım. Nazar boncuğu olsun o da =))

Yarın taksim de lüthiye götürücem bütün telleri söktüğüm için ayalar da etkilendi haliyle ve metal kısımların da oksitlenme başladı yeni olmasına rağmen =(
İlk önce bunu giderebilecek bir ürün olup olmadığını araştırıcam eğer yoksa garantinin bunu değiştirip değiştirmeyeceğini hazır gitar ile taksime inmişken.

9 yorum:

  1. Stratovarius dinler misin?öyle bir havan var sanki

    YanıtlaSil
  2. Yok dinlemiyorum. Daha çok melo death dinlerim =)

    YanıtlaSil
  3. Melodic death metal de kimler var??

    YanıtlaSil
  4. birini söyle de ben de dinleyim.onları.

    YanıtlaSil
  5. Arch enemy, In flames şu aralar sık olarak dinlediğim en iyi diyebileceğim iki grup

    YanıtlaSil
  6. @Mia Wallace
    Saol =)

    Bakalım komple bakıma verdim. Fredler zımparalanırken bunlar araya kaynamaz inş. =)

    YanıtlaSil
  7. yazdığın gün okumama rağmen fotoğrafı ilk kez görüyorum (komple sorunlu bu pc) çok güzel olmuş yine bi özendim ama sadece özenmekle kalıyorum.-her zamanki gibi..
    (bu mavi değildi benim gözümde canlandırdığım; odanın rengine ba-yıl-dım!)

    YanıtlaSil
  8. @dedimdi
    Çok saol =)
    Kendine de çok eziyet etme. Başardığın şeyler var =)

    YanıtlaSil