27 Ağustos 2010 Cuma

Yüksek doz müzik

Yüksek doz da müzik şırıngalansın istiyorum. İnsanların ölçü birimi olarak kullandıkları kafa kaldırma deyiminin üst sınırlarına tırmanmak istiyorum. Müziğin birinin bünyesinde böyle etkiler bırakabileceği aslında yaşanmadan deneyim edilemiyecek kadar karmaşık bir duygu. Bir bakıma din gibi düşünebilirsiniz. Manevi, gözükmeyen ama huzur veren, her daim yanında ve destekçin.

En zor anım da yardımcım olarak ulaştığım şeyler müzik ve hayallerden fazlası değildi. İnsanın ne olursa olsun bir şekil de kendini motive etmesi gerekli. Bunu müzik ve gittikçe aslında kulağımda ki sesi izole eden hayallerim sağlıyordu. Belki de müziğe bu kadar tutkulu bağlanmamın sebebi zor olarak hissettiğim dönemler de sarılabileceğim tek şeyin müzik olmasıydı.

Şuan hayatım da bir beynin durduğu yerindeyim. Hisleriniz yok, heyecanınız az, belki enerjinizi kaybetmemişsiniz fakat nerede kullanıcağınızı bilemez şekildesiniz. Herşey bomboş gözüküyor. Sadece insan ya da birer cisimden ibaret gibi herşey. Canlılıktan uzakta.

Ya da farketmeden birşeyler benden uçup gitmiş boş gözlerle onları arıyorum kim bilir...

2 yorum:

  1. KAradenizde müziğin mi battı? Gibi aptalca, kendim bile gülmediğim bir espiri yapmak istedim neden bilmem..
    Yazdıkların..
    Sanki yeni gitarını almış ama daha bir teline dokunamadan onu kaybetmiş gibisin..

    YanıtlaSil
  2. Daha çok uzaklaşmak için daha çok destek arıyorum. Daha çok müzik. Gitar sadece seni oyalayabiliyor. Gerçekleri görmeni engellemiyor.

    YanıtlaSil