1 Ağustos 2010 Pazar

Yine yine yine

"Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gidecektir." Murphy

Yazının sonuna saklıyamıyacağım bu hayatımla birebir örtüşen sözü. Nedir yani yaşadıklarım anlamıyorum. Güzel geçileceği düşünülen bir haftasonunun ardından tahmin edilemiyecek şekilde iki ters giden gün ve yine berbat bir ruh hali geriye kalanlar.

Hadi bir insan ile buluşma bir şekil de iptal olabilir. Gayet olağan birşey diyebilirsiniz. Nasıl olsa pazar günü dışarı çıkacağım diyerek sevincimi kaybetmedim. Peki pazar günü geldi ne oldu?

Saatin 8:30'un da kalkıp saçlarımı yıkadım. 10:30'da ki lan game'e gidip eğlenmek için. Saat 8 gibi lan game iptal edilmiş.

Pazar günü sabahın körün de kalkıyorsun giyiniyorsun gidiyorsun ve iptal olduğunu öğreniyorsun. Hayır buna aslında gram kadar üzüldüm denilemez aslında sıkıldığım nokta yine vakit geçirebileceğim bir haftasonu umarken onu da kaybetmem. Yine insanlardan uzak sadece onlara bakarak ev'e dönmek. Pazar günü boş sokaklar da, beşiktaş da sessizce güneşin yakan sıcağın da vapurun gidişini izleyerek.

Bana biri hayatın halen güzel olduğunu söyliyebilir mi? İsterseniz bir deneyin!

9 yorum:

  1. Murphy Kanunları vs. Secret Öğretileri
    Çok güzel münazara konusu olabilir.
    Kötü düşündüğümüz için mi hep kötü oluyor. (secreta göre böyle)
    E zaten kötü gideceği belli, dolayısıyla kötü gidiyor.(Bu da Murphy)

    Hayata gelince, belki güzel olabilir. Ama bizle problemi olduğu belli.

    YanıtlaSil
  2. O zaman secret'a göre olan yalanmış çünkü gerçekten güzel bir haftasonumun geçiceğinden şüphem yoktu =)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kendi blogumda yapılan yorumlara cevap vereceğime inanıyorum. Ama hala tık yok.=)
    Neyse ki benim blogumda olmasada seninkinden iletişime geçmeyi başarabildik.

    YanıtlaSil
  4. @Savaş Çalışkan
    Hayat tamamen boktan olmasa da boktan.

    YanıtlaSil
  5. evet kendi yazıma yorum yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Haftalardır hayal kırıklığıyla geçirdiğin hafta sonlarını okuyorum.. Gerçekten üzülüyorum senin adına.. Benim de tatilim sıkıcı üstüne pazarlarım daha sıkıcı ama benim zaten iyi olması adına bir beklentim olmuyor..
    Onca beklentin olup da gerçekleşmemesi gerçekten isyana şayan bi durum..

    YanıtlaSil
  7. @yarımbırocker
    Bana blogtaki mail adresimden ulaşırsan blogtaki problemin hakkında yardımcı olabilirim.

    @!reDanDark!
    Madem bu hayatı yaşamak zorundaysak olmayan şeyleri de olur hale getirmek için çabalamak zorundayızdır.

    Her ne kadar pes ediyorum desem de ara ara, şu hırsım hiç bırakmıyor aksine daha fazla şey denemek için birşeyler yapmaya çalışıyor.

    Daha bekleyip gerçekleşmeyen nice gün, günler, hatta aylar var yazsam toplu intihara sebebiyet vermekten içeri tıkarlar =))

    YanıtlaSil