29 Haziran 2010 Salı

Hey Allahım ya

İş'ten deli ettiler iyicene, ev'e geldim. Benki kolay kolay sinirlenmeyen biriyim ama yok arkadaş tahammül limiti filan hiçbirşey bırakmadılar bende de, o değil şimdi ev'de de sıkılmaya başladım. Bilgisayar başında hiçbir etkinlik yok. Mail'i açıyorum, blogu açıyorum, facebook'u açıyorum, şu aralar tekrar girmeye başladığım friendfeed'i açıyorum. Yok arkadaş bilgisayarda 1-2 oyun var oynayasımda yok. Yarın penguen çıkmadan son geç geçen haftaki penguen ile uykusuza göz atayım bari ne yapayım. He gitarda yanıbaşımda ama elime alıp parmaklarımı hareket ettirecek gücü bulamıyorum kendimde.

5 yorum:

  1. insan gerek böyle durumlarda.. insan yüzü görünce herşeyini unutyorsun..

    YanıtlaSil
  2. Sıkıntı,yapacak bir şey bulamamak of...
    Ben de çok sıkılıyorum son günlerde, tıpkı anlattığın gibi bilgisayarda da yapacak bir şey bulamıyorum.Gitar çalayım desem yine aynısı.Sonra daha fazla dayanamayıp sokağa atıyorum kendimi hızlı hızlı yürüyorum.Gideceğim bir yer de yok sadece yürüyorum.İyi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. @Doğa
    Haklısın ama olsa öyle birileri güzel olurdu gerçekten.


    @mosquito
    Aynı beni anlatmışsın. Dışarı çıkıp boş boş amaçsız gezip sonra ayak sızısıyla ev'e dönmek. Çok iyi bilirim bu duyguyu bende.

    YanıtlaSil
  4. benımde uzun uzun yazasım var ama duramıyorum yerimde..:)

    YanıtlaSil