20 Haziran 2010 Pazar

Her ne kadar uykumu kaçırmasada

Kahve her ne kadar uykumu kaçırmasada bu akşam bu riski alamazdım. Çünkü yarın iş vardı. Git gide izin aldığım güne daha da yaklaşır oldum ama halen o günün gelip çatmaması sadece düşünce de kalması tam böyle iş üstüne iş bindiği bir an da keşke daha önce mi çıksaydım dedirtebiliyor.

Asıl meseleye geri dönersem nescafe yerine serinlemek adına soğuk süte katabileceğim birşey gerekliydi. Türk kahvesi katmakta saçma olurdu yine olabilecek en iyi şey kakao geldi aklıma. Tabi soğuk süte kakao'yu atıcak kadar cahil ve mutfak bilgisi kıt bir insan değilim. Altı açık olan su ısıtma cihazından aldığım biraz sıcak su da kakaoyu özüttüm ve biraz da şeker kattım. Üzerine soğuk sütü boca ettim ve aslında ev yapımı nesquik'i buldum. Hiç fene değildi, geceyi kurtaran buluşum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder